CCOO convoca assemblea oberta en la formació no reglada

El sindicat convoca assemblea oberta telemàtica per tots/es les treballadores/as del sector de la formació no reglada de Catalunya els dies

30 de maig a partir de les 18.30 hores i 31 de maig a partir de les 10:30 hores

meet.google.com/qgf-vmny-mqr

Presentem els cinc eixos de la negociació cap a un nou conveni col·lectiu per al sector de la formació no reglada de Catalunya:

1. MILLORAR SALARIS
  2. MILLORAR CONTRACTACIÓ
  3. TEMPS DE TREBALL I JORNADA
  4. RECUPERAR DRETS PERDUTS
  5. MESURES D’IGUALTAT EFECTIVA.

Aquests eixos són el resultat d’un treball col·lectiu de molts mesos entre l’afiliació, els delegats/des i dels/les treballadors/es del sector a través d’una enquesta telemàtica. En molts centres de treball s’està patint salaris baixos, absorcions salarials, les poques hores no lectives del personal docent, el no reconeixement de la categoria professional adequada, la deficient regulació del contracte fix discontinu en el conveni col·lectiu i un llarg etc. Des de CCOO volem millorar les condicions. El futur del conveni col·lectiu depèn de tots/es nosaltres/es

CCOO representem a 50.000 treballadors i treballadores en la formació no reglada. Som el sindicat amb més representativitat en el sector i formem part de la taula sectorial. Representem a docents, experts, coordinadors, consultors, traductors, bibliotecaris, informàtics, personal d’administració i de servei generals, entre altres.

Assemblea No Reglada