Algunes qüestions requereixen una explicació detallada perquè es conegui la veritat.
Defensem les condicions laborals de tot el personal docent, sigui en la concertada o en la pública. No som indiferents a ningú.
CCOO va presentar en la Comissió Permanent de Consell Escolar de l’Estat una esmena a l’informe per a l’Avantprojecte de Llei que modifica les condicions per a l’acompliment de la docència en atenció a la reducció de la càrrega lectiva màxima, en concret, un màxim de 23 hores a Infantil i Primària, i de 18 hores a Secundària.
En el si d’aquesta Comissió Permanent (9 de desembre de 2025), es va debatre l’aplicació de les millores de les condicions laborals del professorat, recollides en l’Avantprojecte de llei (també al professorat de l’ensenyament concertat) i, com no pot ser d’una altra forma, ja que la Federació d’Ensenyament de CCOO defensa els interessos de totes i tots els treballadors, finalment, i gràcies al suport de CCOO a aquesta mesura, es va aprovar la seva inclusió en el preceptiu informe d’aquest òrgan consultiu i es va recollir en l’informe de la ponència que va ser aprovat en el plenari d’aquest òrgan el passat 12 de febrer de 2026.
Ara ja tens tota la informació.
Ja saps, CCOO defensa i defensarà les condicions laborals de tot el personal docent, sigui en l’ensenyament concertat o en la pública.
Som un sindicat de classe. Que no t’enganyin!
No som indiferents a ningú.
![10[1]](https://www.ccoo.cat/educacio/wp-content/uploads/sites/139/2025/12/101.png)