PER QUÈ VOTAR A CCOO?

CCOO AVANCEM AMB EL COL·LECTIU

• Perquè hem aconseguit en els darrers 8 últims anys, enmig d’una crisis econòmica i després d’una pandèmia, el conveni de l’any 2017 i el conveni de la vida (vigent fins finals de l’any 2024) millorant la vida laboral de tot el personal municipal.
  • Perquè negociem construint poc a poc i des del seny, la serenitat i l’honestedat. Practiquem un sindicalisme transversal que vol representar a totes les persones que formem part de la plantilla municipal i defensem per igual totes les casuístiques de cada sector (SPCPEIS -bombers-, Guàrdia Urbana i personal no uniformat).
  • Perquè utilitzem la mobilització constant com a eina per arribar a acords que millorin la vida de tothom.
  • Perquè concebem la lluita com un instrument per a tots els col·lectius, en tots els espais de negociació.
  • Perquè la nostra capacitat negociadora i experiència sindical ens ha permès arribar a més de 500 acords durant aquests darrers 8 anys.
  • Perquè fem un sindicalisme de proximitat. En tot aquest temps hem desplegat per tot el territori els nostres efectius fent-nos visibles, sent presents i a prop de la plantilla, recollint les vostres demandes i informant-vos de tot.
  • Perquè mai hem anomenat altres forces sindicals. Treballem amb responsabilitat i des del respecte. La nostra forma de fer sindicalisme és explicar a la gent què fem, per què ho fem i com ho fem.
Whatsapp Image 2023 03 23 At 20.23.34 (4)

El teu vot ens permetrà continuar la lluita i afrontar amb més força les properes negociacions i el proper Conveni, on exigirem:

• una relació de llocs de treball justa.
  • una plantilla ben dimensionada.
  • jornada a 35 hores.
  • jubilació parcial per a tothom.
  • millorar el cessament progressiu de l’activitat.
  • estabilitzar la plantilla municipal i acabar amb la temporalitat, amb totes les garanties jurídiques.
  • augmentar les places de promoció interna.
  • unes borses transparents
  • aconseguir complements retributius compensatoris pel personal que no se li permet teletreballar.
  • negociar el IV Pla d’Igualtat.
  • reduir les despeses de transport per a tota la plantilla.
  • garantir el compliment de la normativa de Salut Laboral.
  • potenciar la mobilitat interna.
  • més i millor formació per a tothom.

Per tot això, demanem el teu vot

LA FORÇA QUE ENS UNEIX