Mobilització Centres i Serveis d’Atenció a Persones amb Discapacitat

CCOO fa una crida a la mobilització el 14 de setembre, a les 12h davant de la seu de la patronal del sector al carrer Joan Güell, 90-92 de Barcelona, per exigir la negociació del conveni col·lectiu de Centres i Serveis d’Atenció a Persones amb Discapacitat.

Les mobilitzacions arriben després de l’immobilisme mostrat per la patronal, la qual manté la congelació dels salaris, sense compensar els complements salarials en el còmput del SMI; així com per l’incompliment de l’article 32, el qual fa referència a l’augment en base a l’IPC si no s’arribava a un acord. És per això que des de CCOO s’exigeix una negociació real que permeti mantenir el poder adquisitiu, així com respectar els compromisos adquirits.

Des de l’equip negociador de CCOO es destaca, especialment, el fet que tot i que des del sindicalisme s’estan oferint propostes per tal de desbloquejar la situació, la patronal, no només no les accepta, sinó que no presenta cap contraproposta que permeti iniciar una negociació real. Cal destacar que aquest és un sector molt precaritzat i que per tant estan en joc els drets de les persones que formen part del conveni.