MESA GENERAL IMEB 23/5/2023

Des de CCOO us volem informar de la Mesa General de l’IMEB per tractar el calendari escolar de les Escoles Bressol de l’Ajuntament de Barcelona pel curs 2023-2024, avui, 23 de maig de 2023.

Per aquest motius us demanem que ompliu l’enquesta, per tal de donar-vos veu a la Mesa General i defensar els vostres drets, el pròxim dijous, 25 de maig.

ENQUESTA PROPOSTA AJUNTAMENT INICI CURS ESCOLES BRESSOL 2023-2024

Comencem la reunió amb l’administració explicant els motius de la moratòria del calendari del curs passat, la impossibilitat de fer el dia festiu de conveni i els tres dissabtes festius a recuperar tornàvem de vacances el 6 de setembre.

Les llars d’infants, escoles d’infantil i primària van començar el 5 de setembre.

La primera proposta que fa l’administració és la següent:

Mantenir el que diu l’annex de l’IMEB 2017-2020.
El primer dia laborable de setembre és el festiu que correspon per conveni (1 de setembre).
2 dies de preparació (el 4 i el 5 de setembre.)
Començaríem igual que primària (6 de setembre) la jornada lectiva.
Finalitzaríem el 15 de juliol amb alumnes.

Des de la part sindical unànimement es diu que NO!!! I que volem una moratòria per poder negociar de forma correcta.

L’Ajuntament insisteix en el fet que féssim una proposta a banda de la moratòria.

CCOO manifesten, en primer lloc, el que van demanar les direccions de disposar de mínim de 4 dies de preparació al setembre.

CCOO recordem a l’administració que les treballadores de les escoles bressol han estat sempre donant un servei de qualitat, vam començar abans que els altres centres educatius després de la pandèmia, que sempre fem referència a la Generalitat per equiparar-nos a l’inici però no per finalitzar igual que les companyes de les llars d’infants. I el que sempre hem demanat es respecte i una proposta adient.

CCOO davant la negativa de l’IMEB en una moratòria del calendari i la insistència de l’Ajuntament de què fem una proposta en aquell moment, demanem mínim, els 4 dies de preparació al setembre i poder acabar sense alumnes.

També informem que com sempre fa CCOO, traslladarem la pregunta als treballadors/es sobre el calendari de les Escoles Bressol de l’Ajuntament de Barcelona.

La segona proposta
El dia festiu del conveni (2023) serià el primer dia laborable de setembre.
4 dies de preparació
Començaríem el 8 de setembre la jornada lectiva.
El dia festiu del conveni (2024) fer-ho el 15 de juliol.
Acabaríem curs amb infants el 12 de juliol.

Per aquest motiu us passem l’enquesta per saber la vostre opinio i portar-ho a la propera Mesa General de l’IMEB del dijous, 25 de maig de 2023.

CCOO SEMPRE AL COSTAT DE LES PERSONES

Image 2