Més de cent persones es converteixen en fedatàries de la ILP pel 6%

L’acreditació s’ha fet al Parlament de Catalunya amb la presència de representants de les més de dotze entitats que li donen suport

Aquest acte és el que permet que pugui avançar el procés de tramitació, i que es puguin començar a recollir les 50.000 signatures necessàries perquè el text de la llei arribi al Ple del Parlament de Catalunya. És per això que s’ha presentat la web volem6percent.cat que permetrà actualitzar la informació perquè totes les persones que ho desitgin puguin signar en favor d’aquesta ILP.

Abans de la promesa o jurament de les persones que donaran fe de tot el procés de recollida de signatures, s’ha realitzat un acte en el qual han participat la majoria dels col·lectius socials i educatius que lideren la ILP. Així, han pres la paraula per explicar els motius les representants de l’Associació d’Estudiants Progressistes, Acció Jove, Associació Catalana de Pedagogia i Orientació, Associació Saó, Canyelles Aprèn, Europa Laica o la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica.

La Secretària General de CCOO Educació de Catalunya també ha pres la paraula per recordar que aquesta ILP ha de servir perquè el Conseller d’Educació entengui que “això va de recursos, no d’avançar tres dies el curs escolar”. També ha recordat que estem molt lluny del 6% que obliga la LEC, ja que no s’arriba ni al 4% del PIB en inversió educativa a Catalunya.

Vídeo de l’acte amb la participació de les entitats:

Galeria d’imatges:

Llegir la notícia a la web oficial del Parlament de Catalunya.