Manifestació en defensa dels drets de les dones a l’Iran

El 21 de gener de 2023 la comunitat iraniana de Barcelona organitzarà en col·laboració amb organitzacions feministes, grups i col·lectius de solidaritat, sindicats, organitzacions de cooperació internacional pau i drets humans i partits polítics, una manifestació a la ciutat amb el lema ‘Dona, vida i llibertat‘, a la que donem suport. La manifestació començarà a la Plaça de Catalunya a les 12h i acabarà a la plaça de Sant Jaume amb la lectura del manifest ‘Dona, vida i llibertat’ que ha treballat la comunitat iraniana conjuntament amb la resta d’organitzacions convocants.

El silenci internacional està matant al poble iranià. El dia 21 de gener sortim a manifestar-nos per mostrar el nostre suport a les persones iranianes que lluiten per la llibertat del seu país.

El poble iranià està vivint l‘inici d’una revolució sota el missatge DONA, VIDA I LLIBERTAT en la que lluiten pels drets humans que la república islàmica els ha tret durant els últims 44 anys.

#21GDonaVidaLlibertat
#MashaAmini