REUNIÓ EXTRAORDINÀRIA AMB EL DEPARTAMENT   D’EDUCACIÓ

INFORMACIÓ DEL COMITÈ INTERCENTRES   5 d’OCTUBRE  2022

El Departament d’Educació ha convocat al Comité Intercentres per oferir- nos l’acord d’una serie de millores referents als punts del nostre manifest amb la condició de desconvocar la mobilitzac ió del dia 8 d’octubre.

El Comitè Intercentres valora positivament aquest pas fet des de l’Administració, pero considerem que la mobilització no es pot desconvocar, perquè el col·lectiu de personal d’atenc ió educativa (PAE) fa molt de temps que estem en situació de precarietat i s’hi ha sumat un inici de curs amb moltes i greus incidències, algunes d’elles encara per resoldre. Per tot això , el col·lectiu PAE necessitem fer- nos v isibles per manifestar la nostra insatisfacció.

Com a Comité Intercentres, després d’aquesta mobilització, esperem que el Departament d’Educació mantingui la seva voluntat negociadora per tal de transformar el malestar en acords i prendre decisions per a la millora de les condicions laborals del col·lectiu PAE.

Per tot aixo, es manté la convocatòria de mobilització el dia 8 d’octubre de 2022 a les 12 h a la Plaça Sant Jaume de Barcelona.

#PAEMOBILITZA’T

#MOU-TEPERTUMOU-TEPELCOL·LECTIU