MILLORA DE LES CONDICIONS DE FUNCIONS I HORARIS DE LES TEEI

Com ja sabeu durant el mes de juliol vàrem continuar treballant i negociant per aconseguir millores laborals, que us presentem a continuació en relació amb les funcions i horari de les TEEI.

Després de moltes reunions amb el Departament dins de l’àmbit de la mesa tècnica de TEEI vam aconseguir modificar la definició de les funcions que s’havien pactat l’any 2005, les quals consideràvem que s’havien d’actualitzar de manera prioritària.

Volem destacar que aquestes modificacions posen l’accent en els aspectes educatius de la nostra tasca fent desaparèixer les activitats d’acollida i menjador posant així en valor la nostra feina.

Pel que fa a la distribució horària veureu que s’incrementen les hores per reunions i coordinacions en 6 hores setmanals i 4 hores de col·laboració i suport a l’alumnat en tasques socioeducatives relacionades amb els hàbits i les actituds personals de l’alumnat i en l’elaboració i recerca de materials i en l’adequació d’espais. Per tant, l’horari d’atenció directa és de 25 hores setmanals dins l’horari lectiu.

Aquestes modificacions han de garantir la correcta integració del personal TEEI en el funcionament de l’equip educatiu del centre.

L’acord signat el podeu consultar en aquest enllaç.