Jornada sobre Corresponsabilitat i Coeducació

Des de la Federació d’Educació de CCOO celebrem com cada any el 8 de març, el Dia Internacional de la Dona Treballadora, reivindicant la lluita per assolir la igualtat real entre dones i homes, tant en l’àmbit laboral com a la societat en general.

Aquest any les CCOO centrarem les nostres reivindicacions en la corresponsabilitat, que ha de permetre que tant els homes com les dones, puguem ocupar-nos de les tasques i responsabilitats domèstiques i de la cura de les persones en l’àmbit familiar de manera equitativa i equilibrada. La sobrecàrrega que suposa per moltes dones la manca de corresponsabilitat de molts homes afecta les seves possibilitats de promoció o millora en el món laboral, de gaudir de temps personal pel descans, per la cura de si mateixes, pel lleure o la formació i, per tant, pot tenir unes conseqüències greus sobre la seva vida i la seva salut.

Des de la Federació d’Educació us convidem a la jornada sobre Corresponsabilitat i Coeducació que durem a terme el 21 de març a les 18h a la sala d’actes de CCOO de la seu de Barcelona. En aquesta xerrada i el seu posterior debat, amb la ponent Ingrid Agud Morell, coordinadora del grup d’Educació i Gènere de la UAB, voldríem analitzar com es pot avançar en l’assoliment de la corresponsabilitat en l’àmbit domèstic a partir de la implantació de la coeducació com a eix central del sistema educatiu

Inscriviu-vos en aquest formulari!

Jornada Sobre Coeducacio I Corresponsabilitat1