ILP pel 6%: el 7 de novembre entreguem més de 60.000 signatures al Parlament

La Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per garantir com a mínim el 6% del PIB per l’educació enceta la recta final. Després de recórrer centres educatius, carrers i places de pobles, viles i ciutats durant sis mesos, hem aconseguit més 60.000 signatures, superant amb escreix els requisits legals per tirant endavant aquesta iniciativa.

El pròxim 7 de novembre, a les 11:30, les més de 50 entitats que formem format part de la campanya, ens trobarem al davant del Parlament de Catalunya per fer entrega, de manera simbòlica, de les signatures als grups parlamentaris. L’acte també comptarà amb la presència de diferents personalitats del món educatiu, com Marina Subirats, Jaume Cela i Jaume Funes, entre d’altres, que han volgut així manifestar públicament el seu suport a la demanda del 6%.

A partir d’ara comença la comprovació administrativa de les signatures, la qualificació de la Mesa del Parlament i, posteriorment el debat parlamentari en sentit estricte. Un camí que estem segures, ha de concloure amb l’aprovació d’una llei que permeti garantir per l’educació els recursos necessaris.

Photo 2023 11 02 13 11 00

#TindremEl6%