CONSULTA: Ha arribat l’hora de revertir les retallades!!!

Des de desembre de l’any passat, tenim a la Mesa Sectorial del Personal Docent no Universitari la possibilitat de revertir les retallades mitjançant un acord. Per diverses raons, ni el sindicat majoritari al nostre sector, USTEC·STES (IAC), ni el Departament d’Educació encapçalat pel conseller Josep Gonzàlez Cambray, han sigut capaços, en tots aquests mesos de conflicte, de substanciar un acord definitiu que retorni al col·lectiu docent les condicions laborals que ens van arrabassar el 2012.

Des de CCOO Educació considerem que ja és hora d’aconseguir:

• l’aplicació del primer estadi als 6 anys per a tothom, amb la regularització als 12 anys el segon, als 18 anys el tercer, etc. Així com el reconeixement del deute a les persones afectades i un calendari de retorn.
  • la recuperació de la reducció de dues hores lectives per al personal docent de més de 55 anys. És molt important tenir cura de les persones docents amb edat superior als 55 anys i a més aquesta reducció permet el relleu generacional.
  • la integració del professorat PTFP amb efectes retroactius des del 19 de gener de 2021, que ja s’hauria d’haver produït fa mesos, i que aquesta es faci abans de l’acabament de curs. I l’equiparació salarial del professorat PTFP que no pugui accedir a la integració, així com l’equiparació dels/les mestres de taller d’Arts Plàstiques i Disseny.
  • el compromís d’arribar a un pacte de continuïtat que garanteixi la feina a les persones interines que no superin els processos d’estabilització.

EN AQUEST SENTIT EL DEPARTAMENT ENS HA FET UNA DARRERA PROPOSTA PER ESCRIT QUE TROBARÀS AQUÍ.

Considerem que, tal com les CCOO hem assolit als espais de concertació on som majoritaris, mitjançant l’acord de Pressupostos de Catalunya 2023 de desembre passat i l’acord de l’FP d’aquest mes de març, també ha arribat el moment de fer un veritable pas endavant per recuperar les condicions laborals del personal docent al sector de l’educació revertint les retallades. Perquè allà on CCOO som presents i amb força, millora la vida de la gent treballadora.

TU TENS LA PARAULA, TU DECIDEIXES! VOTA ABANS DEL DIVENDRES 26 A LES 10 MATÍ.

#CCOOmpromeses amb l’educació        #CCOOmpromeses amb tu