Publicada al DOGC la resolució de convocatòria d’integració del PTFP a Secundària

Publicada la resolució de convocatòria pública per a la integració del professorat funcionari de carrera del cos, a extingir, de professors tècnics de formació professional en el cos de professors d’ensenyament secundari.

Comença el procediment per sol·licitar la Integració del professorat tècnic de formació professional (PTFP) al cos de secundària. S’obrirà el formulari per fer la sol·licitud el 21 de juny i hi haurà temps fins el 18 de juliol. Aquí teniu l’enllaç al formulari (que estarà operatiu des del dia 21 de juny) i podeu llegir la convocatòria en aquest enllaç.

El dijous 15 de juny vam celebrar una assemblea telemàtica amb l’afiliació de CCOO sobre la integració dels docents PTFP al cos de secundària i l’equiparació salarial per tots aquells que no es puguin integrar.

Héctor Adsuar, secretario de Enseñanza Pública no universitaria de la FECCOO, va explicar tota la feinada feta per aconseguir la millor Integració possible en negociació amb el Ministerio de Educación, així com els recursos judicials engegats per aconseguir tot allò que no s’ha pogut assolir per la via de la negociació.

Xavier Pérez, responsable d’FP de la Federació d’Educació de CCOO Catalunya, va explicar els acords pressupostaris assolits amb el Govern, en els marcs de negociació on participem en tant que sindicat majoritari, per la Formació Professional en general i l’Equiparació salarial dels docents en particular. Després va desgranar tot el procediment que ha de començar en breu per a la Integració, explicant el calendari previst pel Departament i detallant les casuístiques que ens trobarem en tot aquest procediment. Va manifestar que CCOO exigim all Departament que publiqui la convocatòria segons el previst i no s’excusi amb el canvi de conseller.

També va explicar l’estat de la negociació en el marc de la mesa sectorial per aconseguir l’equiparació salarial de tots els docents de PTFP que no compleixin els requisits per a la integració, així com tot el personal del cos de Mestres de Taller d’Arts Plàstiques i Disseny.

Totes aquestes explicacions les podeu veure en el vídeo que es va gravar de l’assemblea i que us compartim al final d’aquesta entrada.

A continuació es va fer el torn obert de paraula per a què tots els assistents poguessin preguntar tots els dubtes i detalls que volguessin. Tots aquells afiliats i afiliades que no van poder assistir-hi tenen el seu delegat/da de referència per consultar el que calgui i també tenen als responsables d’FP a la seva disposició per a totes aquelles consultes específiques que siguin necessàries

Per afiliar-se a CCOO i disposar d’aquest servei d’assessorament personalitzat i rigorós podeu fer-ho a través del següent enllaç: https://www.ccoo.cat/afiliat/