ESTABILITZACIÓ: LA IMPORTÀNCIA DEL NÚMERO DE DOTACIÓ

Des de CCOO us volem remarcar aquesta informació IMPORTANT

Sabem que és més que necessari per a tots/es vosaltres conèixer quin és el vostre número de dotació per a poder assegurar que la plaça que ocupeu està inclosa en l’última publicació del BOPB del passat 19 de desembre de 2022, així que us hem preparat un document anomenat “Com consultar la meva dotació?” perquè pugueu tenir accés a aquesta informació. Aquí teniu l’enllaç a la publicació perquè comproveu si està a la publicació la vostra dotació:

Modificació de places d’estabilització publicades al BOPB (19 desembre 2022)

El número de dotació també el teniu a la notificació que vau rebre del procés d’estabilització.

Està pendent una següent modificació de la qual encara no tenim data de publicació per a esmenar alguns errors que existeixen en la publicació actual del BOPB i per incloure algunes places que quedaven per afegir (per exemple falten afegir 2 places de conductors entre d’altres).

No podem assegurar que aquesta esmena es publiqui abans de la finalització del termini per interposar recurs (finalitza el 19 de gener de 2023) i és millor no deixar passar l’oportunitat de manifestar la nostra disconformitat amb la publicació original.

Per tant, si us trobeu en aquestes situacions o alguna similar poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic: