Noves jornades d’atur al primer cicle d’infantil

Des de la primera jornada, el 19 d’octubre, el suport a les convocatòries de vaga en el primer cicle d’Infantil, instades per CCOO, ha anat guanyant en participació. El massiu seguiment és conseqüència del gran malestar existent en el sector per les pèssimes condicions laborals, tant, que les mobilitzacions han provocat una gran repercussió mediàtica que ha permès situar el conflicte entre les famílies i gran part de la societat.

Les reivindicacions sindicals es mantenen inalterables: millora substancial dels salaris i de les condicions laborals per a posar fi a una precarietat persistent en el sector que no podem continuar permetent.

El suport brindat fins al moment permet augmentar la pressió sobre les patronals i per aquest motiu CCOO ha convocat:

Dilluns 11, dimarts 12, dimecres 13, dilluns 18, dimarts 19 i dimecres 20 de desembre de 7.00h a 10.30h

Si en la pròxima Taula de Negociació, el 24 de novembre, l’actitud de les patronals continua sent la mateixa i no s’avança substancialment en la millora de les condicions laborals, els aturs es desenvoluparan segons el que es preveu. D’igual manera, el sindicat continuarà convocant concentracions per tot l’Estat per a forçar a les patronals a renunciar als seus plantejaments, tan allunyats de la realitat del sector. MOBILITZA’T!