0–3 en moviment: dates clau de la mobilització

Volem aconseguir condicions laborals dignes per al sector i instem a la patronal i a les altres organitzacions socials a no quedar-se enrere. Com a sindicat majoritari a la Mesa Negociadora del Conveni Col·lectiu de Centres d’Assistència i Educació Infantil, continuem defensant i reivindicant el reconeixement de la tasca que duen a terme les treballadores del sector.

Per això, des de les CCOO, davant la manca d’avenços reals i de millores per a unes condicions laborals dignes, no vam signar l’últim Conveni Col·lectiu del sector. Totes aquestes treballadores, que continuen fent una feina essencial per a la societat, no estan sent correspostes per aquesta tasca, i mantenen unes condicions laborals precàries, tant pel que fa als salaris com a la jornada i als drets.

És per tot això que anunciem el següent calendari de mobilitzacions:

9 d’abril 

  • Inici de les negociacions per actualitzar les taules salarials de l’acord de garanties català de les escoles bressol de gestió indirecte, a partir de 2029-30.
  • CCOO demana obrir el Conveni Català i valora que cal equiparar salarialment amb la pública.

17 d’abril

  • Inici de les negociacions per actualitzar les categories que han quedat per sota el SMI del conveni estatal de les escoles bressol de gestió indirecte. 
  • CCOO convoca una concentració i demana que també s’actualitzin a l’alça les altres categories. 

21 d’abril

  • Dia internacional de les educadores infantils.
  • Lectura de manifests a tot el país. 

7 maig

  • Vaga estatal.

20 maig

  • Vaga a Catalunya

23 maig

  • Gran manifestació a Madrid.

Sense acord, seguim mobilitzades!

Whatsapp Image 2026 04 14 At 13.58.08