Quan més escalfades estem, les negociacions es congelen!

Quan més s’intensifiquen les demandes, més es congela el diàleg!

Avui a la mesa tècnica de Llars d’infants ens han anunciat que la Directora General de Serveis, Emilia Andreu, cessa en el seu càrrec, per motius personals.

Després de tres anys de negociacions passant per quatre Direccions Generals de Serveis diferents, ens trobem que pràcticament no hem avançat en res. 

El complement  econòmic de les educadores de llars d’infants que va signar el Departament i el Comitè Intercentres  continua en procés de signatura per part d’Economia. 

El Departament, a la reunió d’avui, diu que no veu base en el llistat  de funcions que vàrem presentar per aplicar un complement econòmic a la resta de categories de les llars d’infants, ajudant de cuina, netejadora cuina i manteniment.

Continuen estudiant la possibilitat d’ampliar la plantilla de netejadores segons els m2 de cada llar…

CCOO valorem la importància de l’educació infantil de 0-3 i creiem fermament en la  necessitat que el Departament d’educació faci una aposta per millorar la qualitat educativa de les seves Llars d’infants públiques a l’hora que recuperin ser un referent d’aquesta etapa educativa a Catalunya.

Volem un reconeixement econòmic de les tasques de tot el personal de les llars d’infants, personal imprescindible per al bon funcionament del servei.

Les negociacions d’aquests complements econòmics  no estan avançant com nosaltres voldríem. 

Exigim l’aplicació uns complements econòmics que posin en valor la feina de tot el personal

Creiem que fa molt de temps que patim aquest estancament i després d’aquest nou cessament considerem que hem de començar a fer accions més contundents per aconseguir que escoltin a un col·lectiu molt sobrecarregat.

NECESSITEM CANVIS JA!

El Departament ens han deixat clar amb la seva actitud que no podem negociar només a les Meses.

HAUREM DE SORTIR AL CARRER!