Engeguem un cicle de xerrades “En defensa de la llengua catalana i per la promoció del seu ús social”

La Federació d’Educació de CCOO, dins de la seva feina permanent de defensa del català, inicia un cicle de xerrades per a presentar arreu del territori el document “En defensa de la llengua catalana i per la promoció del seu ús social” elaborat pel Seminari Salvador Seguí de la Fundació Cipriano García i aprovat per l’executiva de la CONC el febrer del 2022.

La primera presentació tindrà lloc a la Universitat de Vic (sala Segimon Serrallonga, Edifici Masia Torre dels Frares, C/ Perot Rocaguinarda 17, Vic) el pròxim dimarts 6 de febrer, a les 18 hores i comptarà amb la participació de Montse Ros,  exsecretària general de la federació d’educació de CCOO, membre del Consell Nacional de la CONC i del seminari Salvador Seguí i serà presentat per Llorenç Comajoan-Colomé, professor del Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

Us hi esperem!