Cursos de preparació per al programa de professorat visitant en diversos països

Programa del professorat visitant en diversos països: Com superar el procés de selecció

La Federació d’Ensenyament de CCOO Exterior convoca un curs que tindrà lloc del 15 al 17 de març i que té com a principals objectius conèixer en profunditat aquest interessant programa en els diferents països i preparar el procés de selecció per a aconseguir una plaça.

• Tenen una durada de 20 hores i seran reconegudes pel INTEF del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports
  • És una activitat de formació PRESENCIAL EN LÍNIA a través d’una plataforma virtual
  • Pots consultar el programa provisional així com tota la informació en els documents adjunts.
  • Import de la inscripció: 50€ amb afiliació / 80€ sense afiliació.
  • Núm. de compte per a realitzar l’ingrés: ES77 2100 2119 1502 0047 9776, indicant en el concepte nom i cognoms del participant i títol/codi del curs per al qual es realitza el pagament.

Títol: El programa de Professorat Visitant en diversos països: Com superar el procés de selecció

Codi: 235443

Data de matriculació: fins al 10 de març o que s’esgotin les places

Consultes i dubtes: [email protected]

Docents en l’exterior: Preparació del supòsit

La Federació d’Ensenyament de CCOO Exterior convoca un curs que tindrà lloc de l’1 al 3 de març i que té com a principal objectiu preparar la fase específica del procés de selecció per a cobrir les places de docents en l’Exterior i, en concret, les claus per a la realització del supòsit.

• Tenen una durada de 20 hores i seran reconegudes pel INTEF del Ministeri d’Educació i Formació Professional i Esports
  • Import de la inscripció: 90€ amb afiliació / 120€ sense afiliació.
  • Núm. de compte per a realitzar l’ingrés: ES77 2100 2119 1502 0047 9776, indicant en el concepte nomeni i cognoms del participant i títol/codi del curs per al qual es realitza el pagament.

Títol: DOCENTS EN L’EXTERIOR: PREPARACIÓ DEL SUPÒSIT

Codi: 235439

Consultes i dubtes: [email protected]

Assessories tècniques en l’exterior: Claus i bones pràctiques

La Federació d’Ensenyament de CCOO Exterior convoca un curs que tindrà lloc del 23 de febrer al 25 de febrer i que té com a principal objectiu preparar la fase específica del procés de selecció per a cobrir les places d’Assessories Tècniques en l’Exterior i, en concret, les claus per a la realització del supòsit.

• Import de la inscripció: 90€ amb afiliació / 120€ sense afiliació.

Títol: Assessories Tècniques en l’Exterior: Claus i bones pràctiques.

Codi: 235437