Cursos de formació per al professorat a l’estranger

La Federació d’Educació de CCOO Exterior convoca un parell de cursos adreçats al professorat a l’estranger.

Jornades programes, països i legislació de l’AEEE

La Federació d’Educació de CCOO Exterior convoca unes Jornades que tindran lloc del 30 de setembre al 2 d’octubre i que tenen com a principal objectiu conèixer els programes educatius del Ministeri d’Educació en l’Exterior i les claus per a preparar els processos de selecció.Tenen una durada de 25 hores i estan reconegudes pel INTEF del Ministeri d’Educació i Formació Professional.És una activitat de formació presencial. Podreu assistir físicament a l’“Escola Sindical Juan Muñiz Zapico”, Carrer de Longares 6 a Madrid, on podreu compartir el cap de setmana amb els ponents o virtualment a través de la plataforma MEET.

Pots consultar el programa provisional així com tota la informació en els aquests enllaços.

Import de la inscripció: 90€ amb afiliació/ 120€ sense afiliació.

Núm. de compte per a realitzar l’ingrés: ES77 2100 2119 1502 0047 9776, indicant en el concepte nomeni i cognoms del participant i títol/codi del curs per al qual es realitza el pagament.

Consultes i dubtes: [email protected]

Inscripció: A través de l’enllaç al formulari: https://forms.gle/*z8CSqy4bayggrhjb7

Curs de 60 hores en línia, certificat per Cursos Internacionals de la Universitat de Salamanca.

Aquest curs es realitzarà del 26 de setembre al 7 de novembre de 2022, i serà vàlid per a oposicions, sexennis, concursos de trasllats i el concurs de mèrits de personal docent en l’exterior.

Curs de caràcter pràctic i col·laboratiu on s’aborden tres aspectes fonamentals en l’exercici docent del professorat d’espanyol com a llengua estrangera: anàlisi i elaboració d’activitats i exercicis, interacció a l’aula i acostament a noves eines tecnològiques.

Preu: 60 euros per a persones afiliades a Comissions Obreres / 120 euros per a persones no afiliades.

Inscriu-te ja clicant en aquest enllaç Per a obtenir el descompte has d’enviar el certificat d’afiliació a CCOO i introduir el codi: CCOO2022esp

Més informació en la teva seu provincial o en [email protected]