Curs de formació sobre educació financera per professorat de primària

La Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, conjuntament amb la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i la Fundació ICO, posen en marxa el primer curs d’educació financera específic per al professorat de primària. Es tracta d’un curs en línia amb sessions asíncrones.

El programa desenvolupat té per objectiu enfortir les competències docents en educació financera, perquè el conjunt de mestres d’Educació Primària tinguin més eines per acompanyar el seu alumnat en l’adquisició de competències financeres bàsiques, a partir de situacions i espais propers i quotidians.

• Data: del 20 de gener al 31 de març de 2024.
  • Horari: curs en línia amb sessions asíncrones i amb una durada de 40 hores. Ús de la plataforma Moodle.
  • Preu del curs: 40 €.

Cal preinscripció:

• Formulari: https://forms.gle/bJLtbCx2jqiSYsgp6
  • Data de preinscripció: del 15 de desembre de 2023 al 8 de gener de 2024.
  • Comunicació d’acceptació: el 9 de gener de 2024 mitjançant un correu electrònic en què s’indicarà com fer la matrícula.
  • Matrícula: del 10 al 19 de gener de 2024.

Per a més informació: [email protected]

https://www.ub.edu/activitatscurtadurada/curso-educacion-financiera-para-profesorado- primaria

Des de la federació d’educació de CCOO valorem molt encertadament la proposta d’oferir un curs de formació sobre educació financera per a professorat de primària. Creiem que és molt important tenir les eines necessàries per acompanyar el nostre alumnat en conceptes i competències financeres bàsiques, a partir de situacions i espais propers i quotidians, i treballades per fomentar el pensament crític.