Concentració per exigir el desplegament del decret d’inclusiva

Les CCOO sempre ens hem posicionat clarament a favor de l’educació inclusiva amb garanties, perquè està en el nostre ADN aconseguir una societat inclusiva per a totes les persones i una de les eines més importants que tenim per assolir aquest objectiu és proporcionar a tot l’alumnat un sistema educatiu inclusiu. Alhora les condicions de les professionals que hi treballem han de millorar, perquè som la clau de volta per avançar cap a una societat més equitativa que fomenti la igualtat d’oportunitats i la cohesió social.

Ja fa sis anys de l’aprovació del Decret 150/2017 sobre l’atenció a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu i encara no s’ha desenvolupat gran part del seu contingut. Des de CCOO sempre hem dit que per poder implementar aquest decret es requereixen recursos, transparència en la seva assignació, formació i participació del conjunt de la Comunitat Educativa.

Per tots aquest motius us convoquem a la concentració unitària de famílies i treballadores i treballadors del sistema educatiu el proper 10 d’octubre a les 11h al Departament d’Educació (Via Augusta 252).

Image 2023 10 04 09 28 09