Concentració contra la repressió sindical a la Fundació Portòla

READMISSIÓ DE LA CANDIDATA DE CCOO ACOMIADADA

CCOO ens concentrem el dimecres 8 de febrer a la porta de la Fundació Gaspar de Portolà (c/ Laureà Miró, 378) de Sant Feliu de Llobregat, de 09:30 a 11:00, per denunciar l’acomiadament d’una companya per a la seva activitat sindical.

Recordem que l’empresa era coneixedora que aquesta treballadora es presentava a les eleccions sindicals per CCOO i li han fet un acomiadament disciplinari amb falses acusacions difamatòries tant cap a la treballadora, referent sindical, com contra el mateix sindicat. Per tant, considerem que aquest acte no és una mera aplicació del conveni col·lectiu, sinó una vulneració del dret a la llibertat sindical.

Comissions Obreres exigeix a la Direcció de la Fundació Gaspar de Portolà la readmissió de la treballadora, candidata a les eleccions sindicals.

CCOO sol·licitarà judicialment la nul·litat d’aquest acomiadament i recorrà a totes les instàncies necessàries per revertir aquesta decisió i lluitarem per la defensa de la llibertat sindical per concórrer a les eleccions i permetre que la democràcia i la participació sindical arribi a l’empresa.

La Lourdes no està sola!

Per tot això, CCOO Educació convoca aquesta concentració per donar suport a la treballadora acomiadada i per manifestar la nostra repulsa a aquesta pràctica antisindical.

Contra La RepresiÓ Sindical En FundaciÓ PortolÀ