Aprovades les mocions de suport a la ILP del 6% a municipis que apleguen més de 3,7 milions d’habitants

Les associacions que impulsem la ILP pel 6% vam encetar a final del curs passat una iniciativa presentant als plens municipals mocions on demanem l’adhesió de l’ajuntament a la ILP, que aquest mateix traslladi al Govern de la Generalitat, la necessitat d’ajustar l’atenció de les necessitats educatives que s’estan cobrint des de l’ajuntament a l’evolució real de costos i preus (tal com estableix la Disposició Addicional Quarta de la LEC) i donar trasllat d’aquests acords a les associacions de veïns i veïnes, a les entitats del món educatiu, als centres educatius ubicats al municipi i a totes les organitzacions de caràcter social de la localitat.

Aquestes mocions s’han aprovat a tot arreu on han estat presentades, en moltes ocasions per unanimitat i a la resta de casos amb l’única oposició de la ultradreta. Ara mateix han aprovat la moció de suport a la ILP 36 Ajuntaments, que apleguen a 3.720.897 persones (segons les dades oficials de la Generalitat de Catalunya), el 47% de la població total del nostre país.

Continuarem recavant el suport de més Ajuntaments i confiem que quan la ILP arribi al Parlament els grups parlamentaris siguin coherents amb els seus posicionaments a les corporacions locals i facin possible l’aprovació de la ILP.

ComarquesMunicipis
Alt CampValls
Alta RibagorçaPont De Suert
AnoiaIgualada