EL CEB NO VOL PAGAR LA PUJADA SALARIAL AL PERSONAL MUNICIPAL

Ahir, 24 de gener, ens vam assabentar que el CEB NO PAGARÀ la pujada salarial al personal de l’Ajuntament de Barcelona, a la nòmina d’aquest 27 de gener, del 2,5% de l’Estat i el 0,75% del conveni de l’Ajuntament, els dos signats per CCOO.

Per què el Consorci d’educació de Barcelona NO PAGARÀ increment salarial del 3,25% al personal municipal?

Ho hem preguntat directament, al cap de l’Àrea de Recursos Humans i Organització, el motiu de no pagar l’increment i no hem rebut resposta.

Per què el CEB discrimina el personal municipal de la resta de l’Ajuntament de Barcelona?

El CEB ens haurà d’explicar perquè discrimina i no pagar al personal de l’Ajuntament de Barcelona que presta els seus serveis al Consorci d’educació de Barcelona. Quan el 27 de gener tot el personal municipal cobrarà la pujada del 3,25%

A CCOO ens crea un neguit, saber que el personal de la Generalitat i el personal docent municipal (pel pacte d’homologació), segons informa l’Àrea Pública de la Generalitat, no cobraran la pujada estatal del 2,5% per no tenir aprovats els seus pressupostos i que estan preparant un Decret Llei per poder abonar a la nòmina de febre la seva pujada salarial amb caràcter retroactiu de gener.

No sé si el CEB encara no ha entès que SOM personal de l’Ajuntament de Barcelona i NO ens pot DISCRIMINAR.

CCOO no entenem, perquè no s’ha de sentir discriminats el personal de la Generalitat dels centres perquè el personal municipal COBREM LA PUJADA SALARIAL QUE ENS TOCA QUAN TOCA, que és a la nòmina de gener.

CCOO no hem entès per què el CEB incompleix la normativa de l’Ajuntament de Barcelona.

CCOO DIEM PROU, VOLEM QUE EL CEB NO DISCRIMINI AL PERSONAL DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA