CURS DE FORMACIÓ PER OPOSICIÓ ORDINARIA SUBALTERN/A DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

Des de CCOO us volem informar que des de Formar-te oferim curs de preparació per les oposicions ordinàries del personal subaltern de l’Ajuntament de Barcelona.

Els exàmens estan previstos, el primer examen de dos temes per novembre o desembre i la resta de temari pel primer semestre del 2024.

CURS PREPARATORI PROCÉS SELECTIU SUBALTERN/A AJUNTAMENT DE BARCELONA

Data de començament: Oct 4, 2023

Dia i horari: Dimecres de 17:00h a 20:00h

Metode: Aula Virtual, les classes es quedaran gravades a la plataforma perquè pugueu accedir fins a la data de l’examen.

Disposaràs d’un test individual per tema, tests transversals per grups de temes i un test simulacre d’examen. Practicaràs amb més de 250 preguntes test!

ELS PREUS SON ELS SEGUENTS :

1 Pagament
Afiliat/da – Col·legiat/da*125€
Nou Afiliat/da – Ex-Alumne**150€
Preu General210€
 Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya
** Tarifa Ex-Alumne per alumnes que han cursat un curs de preparació d’oposicions en els últims tres anys.

Per qualsevol consulta estem a la vostre disposició al 659093430 o al [email protected]

Logo Sector Educacio Seccio Sindical Ajuntament Bcn Ccoo