El passat, 1 de març de 2024, va sortir publicat a la Gaseta Municipal de l’Ajuntament de Barcelona l‘ampliació de la borsa d’Auxilar Administratiu de 320 places.
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El termini son 10 dies natural que va del 2 al 11 de març
PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES GENÈRIQUES A TRAVÉS DEL REGISTRE ELECTRÒNIC
Tant les instàncies genèriques com els recursos s’han de presentar a través del registre electrònic https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/registre-electronic des de l’enllaç de CIUTADANS: Instància genèrica (inici tràmit online)
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d´octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
PROCÉS SELECTIU
El procés constarà d’una única prova de caràcter obligatori i eliminatori, complementària a les proves ja realitzades en la convocatòria per a la cobertura de 320 places d’Auxiliar d’Administració General de l’Ajuntament de Barcelona, exp. 56/2021, que consistirà en la valoració de les competències professionals.
6.1. Entrevista competencial (obligatòria i eliminatòria)
Per a qualsevol consulta estem a la vostra disposició al 659093430 i al correu [email protected]t