27 d’abril: manifestació per reivindicar una escola segura, integradora i amb recursos

L’Associació Trencats contra les Violències a les Escoles convoca per al proper 27 d’abril a Barcelona, i com a acte previ al Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar que se celebra el 2 de maig, una manifestació per reivindicar una escola segura, integradora i amb recuros.

CCOO s’ha afegit a aquesta convocatòria perquè aquesta manifestació pretén ser un acte conjunt i plural que englobi i doni veu tots aquells col·lectius, associacions, activistes, comunitats educatives i famílies compromeses amb la lluita pels drets dels menors en l’àmbit escolar i que busquen un espai per reivindicar les seves necessitats i sobretot els seus drets.

Cadascun dels col·lectius i associacions que s’han unit a aquesta manifestació coneixen la realitat i les mancances a què s’han d’enfrontar dins d’un sistema educatiu fallit, per això es vol que aquell dia participi el màxim de persones per donar visibilitat al missatge.

El recorregut de la manifestació començarà a les 12h i anirà des de l’edifici del Consorci d’Educació a plaça d’Urquinaona, 6, baixarà per Via Laietana fins a arribar a Plaça Sant Jaume davant del Palau de la Generalitat on s’efectuarà un parlament per part dels convocants.

Image 2024 04 15 12 00 36