contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

11è Cicle de Cinema i Drets Humans

Els drets sobre els quals es parlarà en aquesta edició del cicle són: els drets laborals, el dret a l'accés als medicaments, el dret a migrar, el dert a l'accés a la terra, el dret a la no-discriminació, i la violència de gènere.

Roda d'Homes

CCOO de les Terres de Lleida participà el dimarts, 21 d'octubre, a la Roda d'Homes, acció que pretenia fer visible el rebuig també dels homes a la violència de gènere.

CCOO denuncia que la Direcció de l'Hospital de Santa Maria de Lleida incompleix els pactes amb el Comitè d'empresa

Noves contractacions sense donar prioritat al personal que havia patit rescissions contractuals.

CCOO participa novament al Solidàrium de Lleida

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO participa amb un estand a l'11a edició de la fira Solidàrium, que se celebrarà demà dissabte. La fira tindrà lloc als porxos que hi ha entre la plaça de la Paeria i la plaça de sant Joan, i estarà oberta de les 10 del matí a les 8 del vespre.

Nova jornada de vaga a l'empresa Índox de Tàrrega

Tota la plantilla de l'empresa Índox de Tàrrega està secundant la vaga que el comitè d'empresa, en el qual CCOO té la majoria de delegats, havia convocat per avui dimarts. La vaga es fa per reclamar a la direcció de l'empresa que els pagui els salaris que els deu.

“Reforma laboral: III Any Triomfal”

“L'èxit de la reforma laboral és la destrucció de les relacions laborals democràtiques.”

CCOO de Lleida participa, a Tàrrega, en el grup de treball contra la violència de gènere

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, juntament amb diferents entitats i altres agents socials, participa en el grup de treball per endegar accions de sensibilització contra la violència de gènere, promogut per l'Ajuntament de Tàrrega.

Curs de català de nivell D a Lleida

Ja us podeu preinscriure al curs de preparació per al nivell D de 90 hores, que es farà a CCOO de Lleida del 20 de desembre del 2014 al 9 de maig del 2015. El curs es farà els dissabtes de 9 a 14 h, i a partir de l'abril també els dimarts i dijous, de 18 a 21 hores.

Comença la campanya d'eleccions sindicals amb una assemblea plena de gom a gom

Mig centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida van assistir el 2 d'octubre a l'assemblea que dóna el tret de sortida al període de concentració d'eleccions sindicals a les empreses.

CCOO vota novament en contra del Consorci Sanitari de Lleida

Qui millor per gestionar de manera unificada la sanitat pública a Lleida que l'empresa pública que ja en gestiona la major part i ho fa amb uns bons resultats de salut i d'eficiència econòmica?

'lo Sindicat' digital, número 102

En aquest número, hi podeu trobar la valoració de la Federació d'Educació sobre l'inici de curs a Lleida, l'explicació de la sentència favorable als treballadors de l'Escola de Música de Balaguer i la informació sobre els nous cursos de català a CCOO de Lleida.

CCOO vota en contra del Consorci Sanitari de Lleida

CCOO ha votat en contra de la creació d'un consorci sanitari a Lleida, consorci que inicia el procés de fragmentació de l'Institut Català de la Salut (ICS).

Reconeixement a l'afiliació

En el marc de la primera edició de la Diada del Treball Digne, Alfons Carceller, afiliat de CCOO de l'empresa Adif, va rebre la insígnia de plata en reconeixement als 25 anys com a afiliat.

Educació de CCOO de Lleida esperona a continuar la lluita sindical per defensar la malmesa educació pública

La Federació d'Educació de CCOO de Lleida valora negativament el començament de curs a les nostres comarques, malgrat el triomfalisme exposat per l'Administració. En primer lloc, les condicions laborals, salarials i els recursos per mantenir i fer funcionar els centres segueixen sense millorar.

CCOO rebutja l'ERO d'extincions que ha presentat LPG

Pretén acomiadar 53 treballadors dels 80 que hi ha als centres de treball de Catalunya.

Nous cursos de català a Lleida

Dos cursos de nivell C de 120 hores, amb certificació oficial per a l'alumnat que superi la prova final.

CCOO de Lleida participa un any més en la commemoració de l'11 de Setembre

El secretari general de CCOO va destacar que s'havia d'aconseguir que Catalunya fos un país on viure i treballar amb drets.

La Federació d'Educació de CCOO manifesta el seu malestar per les retallades de la Generalitat, en l'obertura del curs universitari

Aprofitant la inauguració del curs universitari que feia ahir el conseller d'Economia de la Generalitat, els manifestants li van expressar el seu malestar per les retallades que fa el Govern de la Generalitat .

CCOO de Lleida instal·la una taula per informar de les retallades i manifestar-s'hi en contra

Representants sindicals de sanitat, ensenyament i Administració pública han repartit díptics informatius que recullen casos concrets que els ciutadans es troben en qualsevol d'aquest àmbits, i que expliquen el risc que suposa la privatització de serveis públics.

Diada Nacional de Catalunya

El dijous 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida participarà en la tradicional ofrena floral a la Seu Vella (davant del pont llevadís), a 1/4 d'11 del matí.

CCOO guanya una sentència que obliga l'Ajuntament de Balaguer a restituir les condicions de treball i sou als treballadors de l'Escola Municipal de Música de la ciutat

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Lleida s'ha encarregat de la defensa de la demanda presentada per l'equip directiu de l'Escola de Música de Balaguer a causa de la modificació substancial de les condicions de treball i sou que van patir a partir del mes de desembre passat i que han significat un empitjorament de les condicions i una rebaixa salarial.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

Desconvocada la vaga indefinida dels treballadors i treballadores de Boí Taüll

Tot i que no és l'opció proposada per la representació del treballadors i treballadores, l'han acceptada per garantir la continuïtat de l'empresa, el manteniment dels llocs de treball i els salaris i el futur de la comarca.

'lo Sindicat' digital, número 101

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, els problemes a Correos que poden fer perdre 165 llocs de treball a Lleida, l'experiència del Centre Assistencial St. Joan de Déu d'Almacelles explicada a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid i un article sobre la sanitat pública a Lleida.

Concentració dels treballadors i treballadores d'Atento contra l'ERO

La concentració s'ha fet per protestar contra l'ERO injustificat que ha presentat l'empresa i que afecta la plantilla de Lleida.

“Per sortir de la crisi: repressió i autoritarisme”

“El Govern, mitjançant el ministeri fiscal, està convertint un piquet informatiu a la porta d'una empresa en una colla de perillosos delinqüents.”

CCOO de Lleida avisa que es poden perdre 165 llocs de treball a les oficines de Correos de Lleida

Els 3 problemes principals que té Correos són la denúncia que ha fet la CEOE davant la Unió Europea, les pèrdues econòmiques i el conveni aturat. Aquests tres problemes provocaran la reestructuració de l'empresa i un conflicte laboral de gran magnitud.

Una V d'espelmes a la Seu Vella

El passat 4 de juliol, a la nit, davant del Pont llevadís de la Seu Vella de Lleida, va tenir lloc una nova acció de protesta de la Marea Lila de Lleida, que va encendre espelmes formant una V que significa V de vagina, V de vulva, V de violeta, V de vida i V d'avortament.

Les dones parim, les dones decidim!

La Marea Lila de Lleida, amb el suport de CCOO, va tornar a organitzar-se per mostrar el seu rebuig davant la possibilitat que el Consell de Ministres doni llum verda al projecte que derogarà l'actual llei de l'avortament.

Signada la pròrroga del Conveni del metall de Lleida i les taules salarials per al 2014

CCOO d'Indústria valora positivament la signatura d'avui, que arriba després de més de dos anys de reunions amb la patronal, que mantenia bloquejada la negociació, que han anat acompanyades d'assemblees i mobilitzacions dels treballadors i treballadores del sector, i destaca que ara toca avançar en la negociació d'un conveni d'àmbit autonòmic.

Canvi de rumb amb incerteses en la crisi d'Alier

CCOO, tot i valorar positivament el canvi de rumb pres pel nou Consell d'Administració, creu que de moment només hi ha bona voluntat i paraules que no se sustenten en res tangible. Fins que no hi hagi damunt la taula un pla de viabilitat no es podrà fer una valoració real de la situació en què està la suspensió de pagaments i el futur de l'empresa.

CCOO obté un bon resultat en les eleccions sindicals a Atento

La Secció Sindical d'Atento de Lleida, davant dels resultats de les eleccions té força per tirar endavant el programa presentat durant la campanya electoral i tan aviat com les actes estiguin formalitzades es posarà a treballar.

Jornada per analitzar el que significarà el nou ens sanitari de Lleida per a la ciutadania i els treballadors i treballadores

El sindicat creu que darrere s'hi amaga la possibilitat que en un futur la gestió pugui caure en mans de les empreses privades que es dediquen a fer negoci amb la sanitat pública.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

NOV

'Programa sindical: CCOO' número 215, 'Tractat antipersones'