contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

Notícies

Educació de CCOO de Lleida esperona a continuar la lluita sindical per defensar la malmesa educació pública

La Federació d'Educació de CCOO de Lleida valora negativament el començament de curs a les nostres comarques, malgrat el triomfalisme exposat per l'Administració. En primer lloc, les condicions laborals, salarials i els recursos per mantenir i fer funcionar els centres segueixen sense millorar.

CCOO rebutja l'ERO d'extincions que ha presentat LPG

Pretén acomiadar 53 treballadors dels 80 que hi ha als centres de treball de Catalunya.

Nous cursos de català a Lleida

Dos cursos de nivell C de 120 hores, amb certificació oficial per a l'alumnat que superi la prova final.

CCOO de Lleida participa un any més en la commemoració de l'11 de Setembre

El secretari general de CCOO va destacar que s'havia d'aconseguir que Catalunya fos un país on viure i treballar amb drets.

La Federació d'Educació de CCOO manifesta el seu malestar per les retallades de la Generalitat, en l'obertura del curs universitari

Aprofitant la inauguració del curs universitari que feia ahir el conseller d'Economia de la Generalitat, els manifestants li van expressar el seu malestar per les retallades que fa el Govern de la Generalitat .

CCOO de Lleida instal·la una taula per informar de les retallades i manifestar-s'hi en contra

Representants sindicals de sanitat, ensenyament i Administració pública han repartit díptics informatius que recullen casos concrets que els ciutadans es troben en qualsevol d'aquest àmbits, i que expliquen el risc que suposa la privatització de serveis públics.

Diada Nacional de Catalunya

El dijous 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida participarà en la tradicional ofrena floral a la Seu Vella (davant del pont llevadís), a 1/4 d'11 del matí.

CCOO guanya una sentència que obliga l'Ajuntament de Balaguer a restituir les condicions de treball i sou als treballadors de l'Escola Municipal de Música de la ciutat

El Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Lleida s'ha encarregat de la defensa de la demanda presentada per l'equip directiu de l'Escola de Música de Balaguer a causa de la modificació substancial de les condicions de treball i sou que van patir a partir del mes de desembre passat i que han significat un empitjorament de les condicions i una rebaixa salarial.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

Desconvocada la vaga indefinida dels treballadors i treballadores de Boí Taüll

Tot i que no és l'opció proposada per la representació del treballadors i treballadores, l'han acceptada per garantir la continuïtat de l'empresa, el manteniment dels llocs de treball i els salaris i el futur de la comarca.

'lo Sindicat' digital, número 101

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, els problemes a Correos que poden fer perdre 165 llocs de treball a Lleida, l'experiència del Centre Assistencial St. Joan de Déu d'Almacelles explicada a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid i un article sobre la sanitat pública a Lleida.

Concentració dels treballadors i treballadores d'Atento contra l'ERO

La concentració s'ha fet per protestar contra l'ERO injustificat que ha presentat l'empresa i que afecta la plantilla de Lleida.

“Per sortir de la crisi: repressió i autoritarisme”

“El Govern, mitjançant el ministeri fiscal, està convertint un piquet informatiu a la porta d'una empresa en una colla de perillosos delinqüents.”

CCOO de Lleida avisa que es poden perdre 165 llocs de treball a les oficines de Correos de Lleida

Els 3 problemes principals que té Correos són la denúncia que ha fet la CEOE davant la Unió Europea, les pèrdues econòmiques i el conveni aturat. Aquests tres problemes provocaran la reestructuració de l'empresa i un conflicte laboral de gran magnitud.

Una V d'espelmes a la Seu Vella

El passat 4 de juliol, a la nit, davant del Pont llevadís de la Seu Vella de Lleida, va tenir lloc una nova acció de protesta de la Marea Lila de Lleida, que va encendre espelmes formant una V que significa V de vagina, V de vulva, V de violeta, V de vida i V d'avortament.

Les dones parim, les dones decidim!

La Marea Lila de Lleida, amb el suport de CCOO, va tornar a organitzar-se per mostrar el seu rebuig davant la possibilitat que el Consell de Ministres doni llum verda al projecte que derogarà l'actual llei de l'avortament.

Signada la pròrroga del Conveni del metall de Lleida i les taules salarials per al 2014

CCOO d'Indústria valora positivament la signatura d'avui, que arriba després de més de dos anys de reunions amb la patronal, que mantenia bloquejada la negociació, que han anat acompanyades d'assemblees i mobilitzacions dels treballadors i treballadores del sector, i destaca que ara toca avançar en la negociació d'un conveni d'àmbit autonòmic.

Canvi de rumb amb incerteses en la crisi d'Alier

CCOO, tot i valorar positivament el canvi de rumb pres pel nou Consell d'Administració, creu que de moment només hi ha bona voluntat i paraules que no se sustenten en res tangible. Fins que no hi hagi damunt la taula un pla de viabilitat no es podrà fer una valoració real de la situació en què està la suspensió de pagaments i el futur de l'empresa.

CCOO obté un bon resultat en les eleccions sindicals a Atento

La Secció Sindical d'Atento de Lleida, davant dels resultats de les eleccions té força per tirar endavant el programa presentat durant la campanya electoral i tan aviat com les actes estiguin formalitzades es posarà a treballar.

Jornada per analitzar el que significarà el nou ens sanitari de Lleida per a la ciutadania i els treballadors i treballadores

El sindicat creu que darrere s'hi amaga la possibilitat que en un futur la gestió pugui caure en mans de les empreses privades que es dediquen a fer negoci amb la sanitat pública.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

OCT

Programa de CCOO a TVC: L'Hora dels salaris