contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

Desconvocada la vaga indefinida dels treballadors i treballadores de Boí Taüll

Tot i que no és l'opció proposada per la representació del treballadors i treballadores, l'han acceptada per garantir la continuïtat de l'empresa, el manteniment dels llocs de treball i els salaris i el futur de la comarca.

'lo Sindicat' digital, número 101

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, els problemes a Correos que poden fer perdre 165 llocs de treball a Lleida, l'experiència del Centre Assistencial St. Joan de Déu d'Almacelles explicada a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid i un article sobre la sanitat pública a Lleida.

Concentració dels treballadors i treballadores d'Atento contra l'ERO

La concentració s'ha fet per protestar contra l'ERO injustificat que ha presentat l'empresa i que afecta la plantilla de Lleida.

“Per sortir de la crisi: repressió i autoritarisme”

“El Govern, mitjançant el ministeri fiscal, està convertint un piquet informatiu a la porta d'una empresa en una colla de perillosos delinqüents.”

CCOO de Lleida avisa que es poden perdre 165 llocs de treball a les oficines de Correos de Lleida

Els 3 problemes principals que té Correos són la denúncia que ha fet la CEOE davant la Unió Europea, les pèrdues econòmiques i el conveni aturat. Aquests tres problemes provocaran la reestructuració de l'empresa i un conflicte laboral de gran magnitud.

Una V d'espelmes a la Seu Vella

El passat 4 de juliol, a la nit, davant del Pont llevadís de la Seu Vella de Lleida, va tenir lloc una nova acció de protesta de la Marea Lila de Lleida, que va encendre espelmes formant una V que significa V de vagina, V de vulva, V de violeta, V de vida i V d'avortament.

La reducció de l'atur es concentra en la construcció i a la província de Lleida

Totes les províncies presenten reduccions d'atur respecte el 2013. La més significativa, en termes relatius, és Lleida, amb una reducció del 10,4% i 3.034 persones aturades menys

Les dones parim, les dones decidim!

La Marea Lila de Lleida, amb el suport de CCOO, va tornar a organitzar-se per mostrar el seu rebuig davant la possibilitat que el Consell de Ministres doni llum verda al projecte que derogarà l'actual llei de l'avortament.

'lo Sindicat' digital, número 100

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la denúncia que fa el sindicat de la situació dels treballadors i treballadores de Boí Taüll, el canvi de rumb en la crisi d'Alier i l'acord sobre el Conveni del metall.

Signada la pròrroga del Conveni del metall de Lleida i les taules salarials per al 2014

CCOO d'Indústria valora positivament la signatura d'avui, que arriba després de més de dos anys de reunions amb la patronal, que mantenia bloquejada la negociació, que han anat acompanyades d'assemblees i mobilitzacions dels treballadors i treballadores del sector, i destaca que ara toca avançar en la negociació d'un conveni d'àmbit autonòmic.

Canvi de rumb amb incerteses en la crisi d'Alier

CCOO, tot i valorar positivament el canvi de rumb pres pel nou Consell d'Administració, creu que de moment només hi ha bona voluntat i paraules que no se sustenten en res tangible. Fins que no hi hagi damunt la taula un pla de viabilitat no es podrà fer una valoració real de la situació en què està la suspensió de pagaments i el futur de l'empresa.

El docent lluitant, també està educant

Durant la concentració es va llegir un manifest en reconeixement, respecte i agraïment a la lluita, l'exemple, el coratge i la generositat del Jaume Sastre; i on es defensà l'actual model lingüístic i d'immersió i es demanà una educació digna, de qualitat i en català.

CCOO i els treballadors i treballadores de Boí Taüll diuen prou

L'intent d'aconseguir clientela d'un nivell adquisitiu superior ha dut l'empresa al declivi, i per solucionar-ho, la direcció, abusant de la crisi i aplicant la reforma laboral, l'únic que fa és empobrir cada dia més els treballadors i treballadores.

CCOO obté un bon resultat en les eleccions sindicals a Atento

La Secció Sindical d'Atento de Lleida, davant dels resultats de les eleccions té força per tirar endavant el programa presentat durant la campanya electoral i tan aviat com les actes estiguin formalitzades es posarà a treballar.

Les dones parim, les dones decidim!

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO Lleida se suma al rebuig cap a una reforma innecessària, que suposa un atac frontal a la llibertat, la dignitat, la salut i la integritat de les dones i que situarà a l'Estat espanyol entre els països de la UE menys respectuosos amb el drets sexuals i els drets reproductius.

Lliurament dels Premis Llanterna Digital

Tot l'acte de lliurament va evocar el record de l'escriptor i premi Nobel de Literatura Frederic Mistral i de la seva magnífica contribució a la recuperació de la llengua occitana, amb motiu del centenari de la seva desaparició.

Jornada per analitzar el que significarà el nou ens sanitari de Lleida per a la ciutadania i els treballadors i treballadores

El sindicat creu que darrere s'hi amaga la possibilitat que en un futur la gestió pugui caure en mans de les empreses privades que es dediquen a fer negoci amb la sanitat pública.

“Reforma laboral i negociació col·lectiva”

“No hi ha negociació col·lectiva possible si una de les parts té la possibilitat d'impedir-la”.

CCOO demana als treballadors i treballadores que no defalleixin en la lluita

La lluita obrera és una cursa de fons i ha de durar tot el temps que faci falta, els treballadors i treballadores han de ser persistents i insistents per defensar els seus drets laborals.

Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

Els principals objectius de la vigilància de la salut: comprovar l'eficàcia de les mesures preventives i la detecció precoç individual dels danys relacionats amb les condicions de treball.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

JUL

Cartellera del mes de juliol

SET

Programa de CCOO a TVC: 'Fer vaga no és delicte'