contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

Notícies

Els sectors d'indústria i agroalimentària de CCOO de Lleida comencen a treballar junts per ser més forts

Ambdues organitzacions han explicat al seu actiu sindical el recent acord de col·laboració assolit i la importància estratègica d'unir reivindicacions sindicals a favor d'una veritable política industrial, així com el fet de millorar la capacitat organitzativa per destinar més recursos a l'afiliació i a la sindicació dels treballadors i treballadores dels sectors industrials.

“Pensions, llei i justícia social”

“Per al ministre d'Hisenda, la justícia social és el que resulta de reduir la pressió fiscal als rics amb càrrec al pressupost de la prestació de viduïtat”

Calendari laboral 2015

Festes laborals a Catalunya.

Educació de CCOO de Lleida va a la concentració indefinida a les portes del Departament d'Ensenyament

Des de fa ja 29 dies, delegats i delegades de CCOO es planten davant del Departament per exigir al Govern de la Generalitat i a la consellera d'Ensenyament que prioritzin la inversió educativa en els pressupostos del 2015, l'aturada de les retallades i la recuperació dels drets laborals i salarials robats els últims anys.

'lo Sindicat' digital, número 104

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació sobre les eleccions sindicals a les grans superfícies, l'expedient de regulació temporal d'ocupació a Indox de Tàrrega i el nou camí d'Acció Jove de CCOO a Lleida.

Treballadors i treballadores de Correos de Lleida van manifestar-se ahir a Madrid

El lloc de trobada dels manifestants va ser a la Puerta de Alcalá i des d'allí van anar fins a la seu de SEPI, per demanar que es posi fi a les reduccions de plantilla, el tancament d'oficines i que la direcció de l'empresa s'assegui a negociar el conveni i els acords.

Engega la novena edició dels Premis Llanterna Digital

Enguany, per primera vegada, tres dels premis tindran patrocinadors privats i els premis incorporaran el nom dels respectius patrocinadors: l'associació cultural Res Non Verba, el diari 'Segre' i els supermercats Plusfresc.

50è aniversari de CCOO de Catalunya

El 20 de novembre, CCOO de Catalunya va fer 50 anys. Cinquanta anys que, com diu el lema, el sindicat ha construït presents i futurs. Els actes per commemorar aquest aniversari van començar a Barcelona, on es va fundar la primera Comissió Obrera, en una reunió de treballadors i treballadores a l'església de Sant Medir, i continuaran per tot Catalunya fins a l'1 de maig del 2015.

Els treballadors i treballadores de Boí Taüll cobren i posen fi a la vaga

Després que la Generalitat de Catalunya hagi ampliat el préstec concedit a l'empresa que gestiona el complex turístic de la vall de Boí, els treballadors avui han cobrat els salaris endarrerits que se'ls devien i és per aquest motiu que han decidit posar fi a la vaga.

“Reforma laboral: III Any Triomfal”

“L'èxit de la reforma laboral és la destrucció de les relacions laborals democràtiques.”

CCOO de Lleida participa, a Tàrrega, en el grup de treball contra la violència de gènere

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, juntament amb diferents entitats i altres agents socials, participa en el grup de treball per endegar accions de sensibilització contra la violència de gènere, promogut per l'Ajuntament de Tàrrega.

Comença la campanya d'eleccions sindicals amb una assemblea plena de gom a gom

Mig centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida van assistir el 2 d'octubre a l'assemblea que dóna el tret de sortida al període de concentració d'eleccions sindicals a les empreses.

Reconeixement a l'afiliació

En el marc de la primera edició de la Diada del Treball Digne, Alfons Carceller, afiliat de CCOO de l'empresa Adif, va rebre la insígnia de plata en reconeixement als 25 anys com a afiliat.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

DES

Programa especial a TV3: CCOO, 50 anys d'història de Catalunya

Televisió de Catalunya
TV3