contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

Manifestació contra la pobresa laboral i social

CCOO de les Terres de Lleida es manifestarà aquest Primer de Maig amb el lema: "Contra la pobresa laboral i social!", la reivindicació d'aquest dia ha de servir per denunciar els constants atacs a l'estat del benestar.

El programa Reorienta't comença a caminar

Aquest programa pretén augmentar l'ocupabilitat de les persones que hi participin mitjançant un procés proactiu de reorientació professional.

Aturades a Atento contra les condicions de treball a l'empresa

Amb aquestes aturades, els treballadors i treballadores volen denunciar les condicions de precarietat laboral que pateixen.

Constitució de CCOO d'Indústria de les Terres de Lleida

La nova organització té molts reptes importants i ambiciosos per donar un impuls a la política sindical en els diferents sectors industrials que engloba, tenint com a eix fonamental la defensa de l'ocupació i la indústria en un marc de canvi de model productiu.

Manifestació a Lleida per defensar la terra, l'ocupació i els serveis públics

En el seu parlament final Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, va fer un repàs de tots els problemes que han provocat la manifestació : l'afavoriment dels interessos de les companyies elèctriques, la sanitat que es vol privatitzar, l'ensenyament, la situació precària de la indústria a les nostres comarques i l'ocupació, va dir que el país necessita ocupació de qualitat per sortir de la crisi.

“Sense lluita no hi ha drets”

“El president de la CEOE, emparat en la raó irrefutable del seu càrrec, ha declarat l'estat d'excepció laboral”.

Calendari del sector de la construcció

Calendari laboral del sector de la construcció de la província de Lleida per a l'any 2014.

Defensem la terra, l'ocupació i els serveis públics!

La situació de la indústria a les nostres comarques, amb el tancament d'importants empreses i d'altres que es troben en una situació molt precària; la sanitat, l'educació i la dependència amb problemes greus no només derivats de les retallades, sinó també dels intents de privatització; i l'efecte de les polítiques energètiques sobre els interessos de la pagesia del nostre país, han de fer sortir al carrer totes aquelles persones que vulguin un canvi radical de totes aquestes polítiques agressives.

Declaració de Rosselló, per evitar el tancament de la paperera Alier

Aquesta declaración insta el Govern de la Generalitat, donada la condició estratègica de la planta de Rosselló dins de la indústria de les comarques de Lleida, a fer tot el possible perquè Alier no tanqui les portes.

CCOO es concentrarà al Parlament contra la privatització de l'ICS que es pretén començar a Lleida

CCOO protestarà contra les intencions del Govern de crear un nou ens per gestionar els serveis sanitaris públics a Lleida que sota l'aparença d'una millora de la gestió, pretén iniciar el camí per esmicolar l'Institut Català de la Salut.

La situació de les dones fa passes enrere en l'àmbit laboral, social i de drets

Segons l'informe sobre la situació laboral de les dones a les comarques de Lleida, les dones tenen una taxa de protecció per atur 8 punts per sota que la dels homes, el 90% dels contractes subscrits per dones a Lleida, són de caràcter temporal i el salari mitjà de les dones és el 76,24% del dels homes.

Els treballadors i treballadores d'Autobusos de Lleida aconsegueixen la mediació de l'alcalde

Els treballadors i treballadores demanen la readmissió dels cinc treballadors acomiadats com a condició imprescindible per donar un bon servei a la ciutadania i que s'arribi a un acord per garantir l'estabilitat laboral de la plantilla, tal com deia l'antic plec de condicions.

CCOO refusa la creació de més entitats per gestionar la sanitat a Lleida ja que només serviran per augmentar estructures administratives

El Govern de la Generalitat ha aprovat un acord que encarrega al Servei Català de la Salut unificar sota la titularitat d'un únic ens jurídic tots els dispositius assistencials públics de la Regió Sanitària Lleida, amb la finalitat d'evitar duplicitats i avançar cap a una vinculació orgànica més intensa.

'lo Sindicat' digital, número 96

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació de la denúncia de la Secció Sindical d'Autobusos de Lleida, dels actes que ha preparat el sindicat per commemorar el 8 de Març i de la concentració contra la reforma laboral.

La Secció Sindical de CCOO d'Autobusos de Lleida denuncia l'empresa

Els reiterats conflictes amb Sarbus / Grup Moventis demostren la mala gestió de l'empresa i el poc control que té l'Ajuntament de Lleida sobre el servei, cosa que provoca malestar a les persones usuàries.

Concentració contra la reforma laboral

Aquesta protesta s'ha fet davant del Fogasa a causa de la situació insostenible d'aquest organisme que repercuteix en molts treballadors i treballadores, que acumulen retards en el cobrament de prestacions de gairebé dos anys.

Nova concentració a Lleida en contra de l'ERO a Coca-Cola

El 13 de febrer, novament, un grup de treballadors i treballadores de Cobega - Coca-Cola de Lleida s'han concentrat a les portes de l'empresa per manifestar el seu rebuig a l'expedient de regulació d'ocupació presentat per la direcció. La concentració ha comptat amb el suport d'antics treballadors de l'empresa, avui prejubilats

CCOO denuncia que l'aeroport de Lleida-Alguaire es quedarà sense bombers de la Generalitat

L'Agrupació de bombers de CCOO entén que el fet que els bombers de la Generalitat no continuïn donant servei és un malbaratament de recursos, i veu com aquest Govern, en el cas dels bombers, constata el desballestament, de mica en mica, d'un servei públic essencial per a la ciutadania.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

CCOO de Lleida signa el Pla d'estratègia local integrada i promoció de l'ocupació a Lleida

Els agents socials, CCOO entre ells, participaran en el disseny d'aquest pla per a l'ocupació de Lleida 2014 que ha de suposar l'impuls definitiu d'un nou procés de concertació que doni com a resultat una actuació integrada i coherent a escala municipal.

S'obre la convocatòria dels Premis Llanterna Digital 2014

Aquests premis de creació i foment audiovisual en català i occità, en aquesta ocasió, se sumen a la commemoració del centenari de la desaparició de Frederic Mistral. Els Premis Llanterna Digital s'adrecen a tots els membres de les comunitats lingüístiques catalana i occitana d'arreu del món.

ABR

Commemoració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball