contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

50è aniversari de CCOO de Catalunya

El 20 de novembre, CCOO de Catalunya va fer 50 anys. Cinquanta anys que, com diu el lema, el sindicat ha construït presents i futurs. Els actes per commemorar aquest aniversari van començar a Barcelona, on es va fundar la primera Comissió Obrera, en una reunió de treballadors i treballadores a l'església de Sant Medir, i continuaran per tot Catalunya fins a l'1 de maig del 2015.

Document presentat al síndic de Greuges perquè faci paralitzar la creació del Consorci Integral de Salut de Lleida

CCOO de Catalunya ha presentat una queixa al síndic de Greuges pel procés de privatització de l'ICS, que està duent a terme el Govern de la Generalitat.

Els treballadors i treballadores de Boí Taüll cobren i posen fi a la vaga

Després que la Generalitat de Catalunya hagi ampliat el préstec concedit a l'empresa que gestiona el complex turístic de la vall de Boí, els treballadors avui han cobrat els salaris endarrerits que se'ls devien i és per aquest motiu que han decidit posar fi a la vaga.

Els drets laborals en el debat del Cicle de Cinema i Drets Humans

Dins del Cicle de Cinema i Drets Humans, va tenir lloc la projecció de la pel·lícula 'Treballadores: històries de lluita arreu del món per la igualtat de gènere en el treball', el tema de la qual són els drets laborals.

Els treballadors i treballadores del complex turístic de Boí Taüll demanen a la Generalitat que controli l'ús dels préstecs que fa a l'empresa

Continua la vaga.

Assemblea dels treballadors i treballadores de Boí Taüll

El seguiment de la vaga convocada per avui pel comitè d'empresa del complex turístic de Boí Taüll és majoritari.

La plantilla de Boí Taüll començarà una vaga indefinida el dilluns 10 de novembre

A dia d'avui l'empresa deu encara el salari a les més de 52 persones de la plantilla d'hostaleria, de l'estació i de manteniment, que es temen que davant els mesos més fluixos de la temporada d'hivern continuaran els ajornaments en el pagament del salari. És per tot això que han decidit dir prou i convocar una vaga indefinida.

CCOO de Lleida, contra la violència cap a les dones

Sabem que la violència contra les dones té diferents aspectes i es dóna en diferents àmbits, i nosaltres, com a sindicalistes, hem de posar una especial atenció a la violència que trobem en el món laboral.

CCOO convoca una vaga general a Correos el proper el 27 de novembre

A la província de Lleida, les deficiències de contractació (un 30% menys) i una reducció de la plantilla de 45 llocs de treball estan afectant la ciutadania amb una pèrdua de la qualitat del servei prestat per Correos.

'lo Sindicat' digital, número 103

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, els conflictes oberts a Indox i a l'Hospital de Sta. Maria, les diferents accions que du a terme el sindicat conta la violència de gènere i la informació de l'11è Cicle de Cinema i Drets Humans.

11è Cicle de Cinema i Drets Humans

Els drets sobre els quals es parlarà en aquesta edició del cicle són: els drets laborals, el dret a l'accés als medicaments, el dret a migrar, el dert a l'accés a la terra, el dret a la no-discriminació, i la violència de gènere.

Roda d'Homes

CCOO de les Terres de Lleida participà el dimarts, 21 d'octubre, a la Roda d'Homes, acció que pretenia fer visible el rebuig també dels homes a la violència de gènere.

CCOO denuncia que la direcció de l'Hospital de Santa Maria de Lleida incompleix els pactes amb el comitè d'empresa

Noves contractacions sense donar prioritat al personal que havia patit rescissions contractuals.

CCOO participa novament al Solidàrium de Lleida

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO participa amb un estand a l'11a edició de la fira Solidàrium, que se celebrarà demà dissabte. La fira tindrà lloc als porxos que hi ha entre la plaça de la Paeria i la plaça de sant Joan, i estarà oberta de les 10 del matí a les 8 del vespre.

Nova jornada de vaga a l'empresa Índox de Tàrrega

Tota la plantilla de l'empresa Índox de Tàrrega està secundant la vaga que el comitè d'empresa, en el qual CCOO té la majoria de delegats, havia convocat per avui dimarts. La vaga es fa per reclamar a la direcció de l'empresa que els pagui els salaris que els deu.

“Reforma laboral: III Any Triomfal”

“L'èxit de la reforma laboral és la destrucció de les relacions laborals democràtiques.”

CCOO de Lleida participa, a Tàrrega, en el grup de treball contra la violència de gènere

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, juntament amb diferents entitats i altres agents socials, participa en el grup de treball per endegar accions de sensibilització contra la violència de gènere, promogut per l'Ajuntament de Tàrrega.

Curs de català de nivell D a Lleida

Ja us podeu preinscriure al curs de preparació per al nivell D de 90 hores, que es farà a CCOO de Lleida del 20 de desembre del 2014 al 9 de maig del 2015. El curs es farà els dissabtes de 9 a 14 h, i a partir de l'abril també els dimarts i dijous, de 18 a 21 hores.

Comença la campanya d'eleccions sindicals amb una assemblea plena de gom a gom

Mig centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida van assistir el 2 d'octubre a l'assemblea que dóna el tret de sortida al període de concentració d'eleccions sindicals a les empreses.

CCOO vota novament en contra del Consorci Sanitari de Lleida

Qui millor per gestionar de manera unificada la sanitat pública a Lleida que l'empresa pública que ja en gestiona la major part i ho fa amb uns bons resultats de salut i d'eficiència econòmica?

Reconeixement a l'afiliació

En el marc de la primera edició de la Diada del Treball Digne, Alfons Carceller, afiliat de CCOO de l'empresa Adif, va rebre la insígnia de plata en reconeixement als 25 anys com a afiliat.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

2014

Exposició “Davant les violències masclistes a l'empresa: informa't, assessora't, actua!”

Vestíbul 1 de l'edifici polivalent de la UdL

Manifestació contra el Consorci Sanitari de Lleida

Pl. de Ricard Viñes
Lleida (Segrià)