contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

Notícies

CCOO valora positivament l'obertura dels serveis d'hemodinàmia les 24 hores als hospitals de Girona, Lleida i Tarragona

Als hospitals Dr. Josep Trueta de Girona, Arnau de Vilanova de Lleida i Joan XXIII de Tarragona.

'lo Sindicat digital', número 105

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació sobre els sectors d'indústria i agroalimentària de CCOO de Lleida que comencen a treballar junts per ser més forts, la continuació de les accions per defensar la sanitat pública i les xerrades sobre la borsa d'interins i substituts, i les jubilacions a l'ensenyament públic.

Exposició a Tàrrega, contra la violència masclista

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, i tot el sindicat, té el ferm compromís de combatre i eradicar la violència masclista tant a fora com a dins de l'empresa. És per aquest motiu, i fruit de la col·laboració entre l'Ajuntament de Tàrrega, el CAP de Tàrrega i CCOO de les Terres de Lleida, que presentem l'exposició “Davant la violència masclista a l'empresa: informa't, assessora't, actua!”.

Documental 'CCOO, 50 anys d'història de Catalunya'

En aquest programa es fa un repàs d'aquests cinquanta anys de CCOO de Catalunya des de la seva creació a Sant Medir fins als nostres dies. El documental recull la participació fonamental del sindicat en la història de Catalunya i en la millora de les condicions laborals i socials dels catalans i les catalanes, i fa un recorregut pels fets històrics que han tingut lloc al nostre país i on CCOO ha tingut un paper molt destacat.

Conveni de col·laboració entre Down Lleida i CCOO de Lleida

Aquest conveni té com a objectiu promoure la inserció laboral dels usuaris i usuàries del programa Integra XXI, que és un servei d'inserció sociolaboral per a persones amb síndrome de Down i d'altres discapacitats Intel·lectuals, a l'empresa ordinària.

Catalunya es dota per primera vegada d'un acord de condicions dels empleats i empleades públics dels ens locals de menys de 20.000 habitants

Signatura demà divendres a les 12.00 h a l'Ajuntament de Solsona.

Els sectors d'indústria i agroalimentària de CCOO de Lleida comencen a treballar junts per ser més forts

Ambdues organitzacions han explicat al seu actiu sindical el recent acord de col·laboració assolit i la importància estratègica d'unir reivindicacions sindicals a favor d'una veritable política industrial, així com el fet de millorar la capacitat organitzativa per destinar més recursos a l'afiliació i a la sindicació dels treballadors i treballadores dels sectors industrials.

“Pensions, llei i justícia social”

“Per al ministre d'Hisenda, la justícia social és el que resulta de reduir la pressió fiscal als rics amb càrrec al pressupost de la prestació de viduïtat”

Calendari laboral 2015

Festes laborals a Catalunya.

Educació de CCOO de Lleida va a la concentració indefinida a les portes del Departament d'Ensenyament

Des de fa ja 29 dies, delegats i delegades de CCOO es planten davant del Departament per exigir al Govern de la Generalitat i a la consellera d'Ensenyament que prioritzin la inversió educativa en els pressupostos del 2015, l'aturada de les retallades i la recuperació dels drets laborals i salarials robats els últims anys.

'lo Sindicat' digital, número 104

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació sobre les eleccions sindicals a les grans superfícies, l'expedient de regulació temporal d'ocupació a Indox de Tàrrega i el nou camí d'Acció Jove de CCOO a Lleida.

Treballadors i treballadores de Correos de Lleida van manifestar-se ahir a Madrid

El lloc de trobada dels manifestants va ser a la Puerta de Alcalá i des d'allí van anar fins a la seu de SEPI, per demanar que es posi fi a les reduccions de plantilla, el tancament d'oficines i que la direcció de l'empresa s'assegui a negociar el conveni i els acords.

Engega la novena edició dels Premis Llanterna Digital

Enguany, per primera vegada, tres dels premis tindran patrocinadors privats i els premis incorporaran el nom dels respectius patrocinadors: l'associació cultural Res Non Verba, el diari 'Segre' i els supermercats Plusfresc.

50è aniversari de CCOO de Catalunya

El 20 de novembre, CCOO de Catalunya va fer 50 anys. Cinquanta anys que, com diu el lema, el sindicat ha construït presents i futurs. Els actes per commemorar aquest aniversari van començar a Barcelona, on es va fundar la primera Comissió Obrera, en una reunió de treballadors i treballadores a l'església de Sant Medir, i continuaran per tot Catalunya fins a l'1 de maig del 2015.

Els treballadors i treballadores de Boí Taüll cobren i posen fi a la vaga

Després que la Generalitat de Catalunya hagi ampliat el préstec concedit a l'empresa que gestiona el complex turístic de la vall de Boí, els treballadors avui han cobrat els salaris endarrerits que se'ls devien i és per aquest motiu que han decidit posar fi a la vaga.

“Reforma laboral: III Any Triomfal”

“L'èxit de la reforma laboral és la destrucció de les relacions laborals democràtiques.”

CCOO de Lleida participa, a Tàrrega, en el grup de treball contra la violència de gènere

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, juntament amb diferents entitats i altres agents socials, participa en el grup de treball per endegar accions de sensibilització contra la violència de gènere, promogut per l'Ajuntament de Tàrrega.

Comença la campanya d'eleccions sindicals amb una assemblea plena de gom a gom

Mig centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida van assistir el 2 d'octubre a l'assemblea que dóna el tret de sortida al període de concentració d'eleccions sindicals a les empreses.

Reconeixement a l'afiliació

En el marc de la primera edició de la Diada del Treball Digne, Alfons Carceller, afiliat de CCOO de l'empresa Adif, va rebre la insígnia de plata en reconeixement als 25 anys com a afiliat.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

GEN
2015

Cartellera del mes de gener

FEB