contrast

telèfon 973 26 36 66
lleida1@ccoo.cat

HORARI:
De les 9 del matí a les 6 de la tarda. No tanquem al migdia!

'lo Sindicat' digital, número 103

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, els conflictes oberts a Indox i a l'Hospital de Sta. Maria, les diferents accions que du a terme el sindicat conta la violència de gènere i la informació de l'11è Cicle de Cinema i Drets Humans.

11è Cicle de Cinema i Drets Humans

Els drets sobre els quals es parlarà en aquesta edició del cicle són: els drets laborals, el dret a l'accés als medicaments, el dret a migrar, el dert a l'accés a la terra, el dret a la no-discriminació, i la violència de gènere.

Roda d'Homes

CCOO de les Terres de Lleida participà el dimarts, 21 d'octubre, a la Roda d'Homes, acció que pretenia fer visible el rebuig també dels homes a la violència de gènere.

CCOO denuncia que la direcció de l'Hospital de Santa Maria de Lleida incompleix els pactes amb el comitè d'empresa

Noves contractacions sense donar prioritat al personal que havia patit rescissions contractuals.

CCOO participa novament al Solidàrium de Lleida

La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO participa amb un estand a l'11a edició de la fira Solidàrium, que se celebrarà demà dissabte. La fira tindrà lloc als porxos que hi ha entre la plaça de la Paeria i la plaça de sant Joan, i estarà oberta de les 10 del matí a les 8 del vespre.

Nova jornada de vaga a l'empresa Índox de Tàrrega

Tota la plantilla de l'empresa Índox de Tàrrega està secundant la vaga que el comitè d'empresa, en el qual CCOO té la majoria de delegats, havia convocat per avui dimarts. La vaga es fa per reclamar a la direcció de l'empresa que els pagui els salaris que els deu.

“Reforma laboral: III Any Triomfal”

“L'èxit de la reforma laboral és la destrucció de les relacions laborals democràtiques.”

CCOO de Lleida participa, a Tàrrega, en el grup de treball contra la violència de gènere

L'Àrea d'Igualtat de Gènere de CCOO de Lleida, juntament amb diferents entitats i altres agents socials, participa en el grup de treball per endegar accions de sensibilització contra la violència de gènere, promogut per l'Ajuntament de Tàrrega.

Curs de català de nivell D a Lleida

Ja us podeu preinscriure al curs de preparació per al nivell D de 90 hores, que es farà a CCOO de Lleida del 20 de desembre del 2014 al 9 de maig del 2015. El curs es farà els dissabtes de 9 a 14 h, i a partir de l'abril també els dimarts i dijous, de 18 a 21 hores.

Comença la campanya d'eleccions sindicals amb una assemblea plena de gom a gom

Mig centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida van assistir el 2 d'octubre a l'assemblea que dóna el tret de sortida al període de concentració d'eleccions sindicals a les empreses.

CCOO vota novament en contra del Consorci Sanitari de Lleida

Qui millor per gestionar de manera unificada la sanitat pública a Lleida que l'empresa pública que ja en gestiona la major part i ho fa amb uns bons resultats de salut i d'eficiència econòmica?

Reconeixement a l'afiliació

En el marc de la primera edició de la Diada del Treball Digne, Alfons Carceller, afiliat de CCOO de l'empresa Adif, va rebre la insígnia de plata en reconeixement als 25 anys com a afiliat.

Una experiència de Lleida a la presentació de la nova versió del mètode ISTAS a Madrid

El passat 10 de juliol, va tenir lloc la presentació de la versió 2 del mètode d'avaluació i prevenció de riscos psicosocials COPSOQ-ISTAS21, a la seu del Institut Nacional de Seguretat i Higiene (INSHT) de Madrid.

El CITE informa sobre com anar a treballar a Europa

Des de fa un any i mig, des del Centre d'Informació de Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO, facilitem tota la informació necessària perquè la persona que ha pres la decisió de migrar en la cerca d'una oportunitat laboral a un altre país, pugui fer-ho amb qualitat, garanties i coneixent els seus drets i l'entorn social i laboral del país de destinació.

NOV

'Programa sindical: CCOO' número 215, 'Tractat antipersones'