Informe  “Avant Lleida-Barcelona, anàlisi de la situació actual i propostes d’actuació”

CCOO de Lleida ha elaborat  l’informe  “Avant Lleida-Barcelona, anàlisi de la situació actual i propostes d’actuació” per pal·liar la manca de places que hi ha als trens Avant que van de Lleida a Barcelona.

D’un temps ençà el sindicat ha copsat un malestar generalitzat entre les persones usuàries dels trens Avant per la manca de places que hi ha en determinades hores. A partir d’aquí el sindicat ha elaborat un estudi detallat de la situació actual (freqüències, ocupació, preus…) i ha fet quatre propostes de solució que farien augmentar les places d’Avant entre un 40 i un 50%.

L’informe ha estat presentat als responsables i representants de les principals institucions de Lleida, polítiques i econòmiques, així com als representants de diferents associacions, entre les quals destaquen les associacions d’usuaris del tren, i a la premsa.

Si es du a terme qualsevol de les propostes establertes a l’informe es contribuirà notablement a facilitar les necessitats de mobilitat obligada de les persones de l’àrea d’influència de Lleida i facilitarà la vertebració del territori i el desenvolupament sostenible, a més d’impulsar l’economia.