3r Congrés

3r Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya

Indus

CCOO d’Indústria de Catalunya hem engegat el nostre procés congressual, que ha arrencat el mes de desembre i culminarà amb el 3r Congrés de la federació, que se celebrarà els dies 21 i 22 d’abril de 2021, a Fira Sabadell, amb el lema “Indústria, motor d’igualtat”. En aquest procés congressual, que s’emmarca en l’12è Congrés confederal i de CCOO de Catalunya, hi estan cridats a participar els més de 41.100 afiliats i afiliades de la federació.

En la reunió del Consell de la federació del passat 3 de desembre de 2020 es van aprovar la imatge i el lema del 3r Congrés i la modificació de l’Annex de les normes (aprovat inicialment pel Consell el 6 d’octubre), amb les noves dates i les seus dels congressos del segon i tercer nivell. També es va presentar el Pla d’acció que s’ha de debatre i aprovar en aquest procés congressual.

Les circumstàncies derivades de la pandèmia de la COVID-19 ens han portat a ajustar el calendari congressual de CCOO per garantir la participació de l’afiliació en aquest procés i que ho pugui fer amb la màxima seguretat possible. Per facilitar la participació s’ha habilitat una APP del congrés, en la qual estaran disponibles els documents congressuals i amb la qual es podran presentar aportacions als mateixos i votar les candidatures dels diferents nivells per renovar els òrgans de direcció del sindicat.

Documents congressuals:

Documents que s’han debatut i aprovat en el marc del 3r Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya, així com les normes que regiran aquest procés congressual:

Documents de CCOO d’Indústria de Catalunya:

Documents de CCOO de Catalunya:

Documents de la federació estatal de CCOO d’Indústria: