Els sindicats UGT i CCOO convoquem vaga del dia 2 al 16 de maig en el sector d’instal•lacions esportives i de lleure de Catalunya

Després de quasi un any i mig de negociació del conveni col·lectiu de treball de les empreses privades que gestionen equipaments i serveis públics, afectes l’activitat esportiva i de lleure de Catalunya, hem arribat a un punt de no retorn i hem decidit dir prou. En primera instància, tant les patronals ACEGE i ACEGES, com posteriorment foment i Pimec, han obviat les nostres reivindicacions i no han estat capaces de posar damunt de la taula una resposta a totes les possibles propostes que hem plantejat de les quals no hem rebut resposta.

L’assemblea de persones delegades, celebrada el passat dijous, dia 20 d’abril, ha decidit convocar una vaga general de 15 dies, des del dia 2 fins al 16 de maig.

CCOO considera una manca de respecte i un atropellament del dret legítim a reclamar unes condicions dignes per un sector del qual formem part més de 10.000 persones treballadores i  que da fos anys que estan sense conveni.