Multitudinària concentració del personal dTCP de Vueling per a reivindicar millores salarials.

La concentració ha estat convocada per CCOO per a reclamar la consolidació del pagament de l’IPC al col·lectiu de TCP, el qual ja ha estat concedit als altres col·lectius del personal de Vueling.

Durant el dia d’ahir, més de 400 tripulants de cabina de passatgers de Vueling, han participat presencialment en la concentració davant la seu de l’empresa al Prat de Llobregat (Barcelona), convocada per CCOO i a la qual s’ha adherit SITCPLA, per a reclamar un augment salarial per a aquest col·lectiu, el qual té els sous congelats des de 2017. A la concentració ha acudit un equip del Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO, liderat pel seu secretari general, Jon Herrera.

Els sindicats de Vueling han reclamat un augment de sous del 6,5% per als tripulants de cabina de passatgers (TCP) de l’empresa, i han demanat donar marge a la negociació que està previst que es doni en els pròxims dies, si bé no han descartat que puguin convocar una vaga si no hi ha acord.

Jon Herrera ha declarat que la seva voluntat és aconseguir un acord mínim per a augmentar aquest 6,5% el sou dels TPC en 2021, al que afegeix que confia que s’aconsegueixi un acord durant la negociació o en la taula de mediació en el Servei interconfederal de Mediació i Arbitratge (AVENC). “Si no s’arribés a aconseguir un acord, procedirem a la convocatòria oficial de vaga per a aquest mateix mes”.

Des del Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO volem agrair el massiu seguiment durant la manifestació, no sols al personal que va acudir presencialment, sinó també al seguiment en directe de més de 300 TCP a través del canal d’Instagram.

El suport mostrat avui pels TCP, no fa més que donar-nos la força i l’embranzida necessària per a continuar amb la nostra reivindicació de consolidar el pagament de l’IPC que se li ha concedit als altres col·lectius de Vueling (Pilots i personal de Terra) i que se’ls ha negat al personal de tripulacions.