Celebrades les primeres jornades sobre “Organització i Sindicalització” en el sector de Paper, Gràfiques i Fotografia de FSC-CCOO

Després de l’acord entre UNI Gràfics i Embalatge d’Europa i el sector de Paper, Gràfiques i Fotografia de FSC-CCOO, s’han impartit pel Centre Europeu per a l’Apoderament i l’Organització (EPOC) d’UNI Europa.

El sector de Paper, Gràfiques i Fotografia de FSC-CCOO ha celebrat les primeres jornades sobre “Organització i Sindicalització” després de l’acord amb UNI Gràfics i Embalatge d’Europa. Les jornades s’han impartit pel Centre Europeu per a l’Apoderament i l’Organització (EPOC).
Durant dos dies, Ben Ega, director d’Organització d’EPOC, va estar compartint les línies generals d’aquest projecte, les experiències i els casos reeixits aconseguits per altres sindicats després de la implantació d’aquesta metodologia de treball.

Aquestes jornades són la primera fase un projecte pilot, la següent fase del qual tindrà lloc durant la primera setmana d’octubre i en la qual tornaran a participar una representació del sector de Paper, Gràfiques i Fotografia, de l’Executiva Federal de FSC-CCOO, així com delegades i delegats de les empreses on començarem a implantar el model d’organització i sindicalització d’EPOC.