CCOO i la plantilla de MINA, Aigües de Terrassa es manifestaran per l’ocupació i el manteniment de les condicions laborals

Demà dijous, 28 d’abril

CCOO i la plantilla de MINA, Aigües de Terrassa demanen que es garanteixi un compromís explícit i real del manteniment i l’estabilitat dels llocs de treball, del manteniment dels drets i les condicions socials, de qualitat i de seguretat de tota la plantilla, d’acord amb el vigent conveni col·lectiu de treball de l’empresa per als seus treballadors i treballadores afectats per l’activitat de captació, elevació, conducció, tractament i distribució d’aigua.

Per això demà dijous, 28 d’abril, a les 17.00 h, es farà una manifestació que sortirà del carrer Societat, 26, de Terrassa per anar al Raval de Montserrat, on tindrà lloc una concentració.

Representants del Comitè d’Empresa de CCOO de MINA i el secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, Enrique Rodríguez, pujaran al Ple municipal, on es tractarà el tema a proposta de CCOO. Precisament el president del Comitè d’Empresa de MINA i el secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central a les 17.30 h, davant de l’Ajuntament de Terrassa, faran declaracions als mitjans que ho desitgin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’abril de 2016