CCOO es reuneix amb la direcció d’Ibèria per a abordar la situació derivada dels concursos de handling

Amb el focus sempre posat en els drets de les persones treballadores, CCOO ha traslladat a Ibèria que està mantenint contacte amb diferents grups polítics en el Congrés per a intentar aportar solucions davant aquesta situació.

El secretari confederal de CCOO, Unai Sord; la secretària general de la Federació de Serveis a la Ciutadania, Juana Olmeda, i la secretària del sector Aeri, i de la secció sindical estatal d’Ibèria, Paloma Gallardo, es van reunir aquest dijous, 26 d’octubre, amb el president d’Ibèria, Fernando Candela, i la seva adreça, amb la finalitat d’analitzar la situació derivada del resultat dels concursos de handling, que com coneixem ha impactat amb força en el nostre sector i en la mateixa Ibèria.

De la mateixa manera, han estat informats que CCOO ha mantingut reunions aquesta mateixa setmana amb la Presidència d’Aena, amb la qual se segueixen en continu contacte.

Aquest divendres, dia 27 d’octubre de 2023, CCOO acudirà a les oficines d’Aena per a realitzar una revisió exhaustiva dels plecs. En cas d’incidències amb els plecs, CCOO executarà els mecanismes legals, com la impugnació.

La prioritat de CCOO és l’estabilitat i els drets de les persones treballadores del nostre sector. Per aquest motiu, continuarem informant de totes les novetats sobre aquestes reunions amb els diferents grups polítics, empreses del sector, com és el cas d’Ibèria, i Aena.