CCOO desconvoca la vaga del 17 d’abril en Adif i manté la del 26 d’abril

A poc més de 24 hores de la vaga del 17 d’Abril convocada en solitari per CCOO per a desembussar l’autorització del Conveni Col·lectiu d’Adif i Adif AV, aquesta organització, en la persona del seu Secretari General del Sector Ferroviari Estatal, ha rebut finalment una carta del Director de Recursos Humans d’Adif en la qual se li comunica l’informe favorable de la Comissió de Seguiment de Negociació Col·lectiva de les Empreses Públiques a la proposta de Preacord de l’II Conveni.

Després de rebre aquest informe positiu, encara que amb algunes observacions que obliguen a modificar el redactat de certes clàusules del Preacord del conveni col·lectiu per a adaptar-se a la legislació vigent, i en honor de mantenir la unitat d’acció, CCOO ha decidit desconvocar la vaga prevista per al dia 17 d’abril i esperar l’esdevenir de la reunió que la citada Comissió celebrarà el dia 24 d’abril, on es proposarà una nova redacció que permeti l’autorització de l’II Conveni Col·lectiu d’Adif i Adif Av. Si aquesta reunió no donés un resultat positiu, CCOO, juntament amb la majoria del Comitè General d’Empresa durien a terme un atur de 24 hores convocat per al 26 d’abril a fi de desbloquejar aquesta situació.CCOO desconvoca la vaga del 17 d’abril en Adif i manté la del 26 d’abril