N. 21

Combat per l’hegemonia

Xavier Navarro Barrera

Responsable d’Estudis i Cultura de CCOO

L’hegemonia cultural i ideològica condiciona els canvis polítics i socials que es puguin anar desenvolupant en la societat. Les dretes han desenvolupat un marc cultural i ideològic hegemònic important, encara que amb certes fissures. Entenem que els canvis i els avenços socials no poden ser fruit només d’una circumstància política i social ja que poden ser no consolidables. És per aquest motiu, per la necessitat d’avançar socialment i consolidar aquests canvis, que cal acumular forces, sumar i disputar hegemonia. Aquest és el debat que es planteja en aquest nou número (ja al número 21) de PERSPECTIVA, comptant amb aportacions interessants, variades, plantejades des de diversos àmbits i punts de vista, i fins i tot algun qüestionament sobre la viabilitat d’una nova i diferent hegemonia.

Aquest important debat no el podem circumscriure a la publicació, cal que s’abordi en l’organització, a CCOO, ja que les respostes ajudaran, sens dubte, a plantejar accions estratègiques però també a les actuacions concretes que se’n derivin.

Fes clic aquí per accedir a tots els articles de la revista

27/01/2021