CCOO ha guanyat les eleccions sindicals i tindrà la majoria de representants al Comitè d’Empresa i la Junta de Personal amb un total de 10 delegats.

Dels 663 treballadors i treballadores que tenien dret a vot a les eleccions sindicals del consistori i ha participat als comicis una mitjana del 73% del personal.

CCOO segueix sent la primera força sindical a l’Ajuntament de Rubí, contra vent i marea, cosa que demostra la nostra força de classe obrera organitzada: la majoria de treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Rubí han tornat a donar la majoria sindical a CCOO.
Dels 663 treballadors i treballadores que tenien dret a vot a les eleccions sindicals del consistori, ha participat als comicis una mitjana del 73% del personal.
CCOO ha obtingut la majoria al comitè amb 7 representants. El segon sindicat és UGT, amb 4 representants, i el tercer, la CGT, amb 2.
Pel que fa al personal funcionari, CCOO ha obtingut 3 representants.