Celebrat el 3r Congrés del Sindicat Intercomarcal FSC Tarragona

El dia 17 de febrer s’ha celebrat el 3r Congrés del sindicat intercomarcal, que ha fet balanç del treball realitzat en els diferents àmbits d’intervenció (acció sindical, negociació, eleccions sindicals, formació, assessorament, afiliació…) , un balanç que ha estat valorat pel Ple del congrés i aprovat. També s’ha presentat i discutit el Pla d’acció de la unió intercomarcal i de la Federació de Serveis a la Ciutadania, i, finalment, el Pla d’acció del sindicat intercomarcal, el qual s’ha aprovat.
Finalment, s’han elegit les delegacions al congrés de la unió intercomarcal, al congrés FSC, al consell de la unió intercomarcal, al consell FSC, i la nova direcció del sindicat intercomarcal i la Secretaria General. El company Ramón Córdoba ha estat reelegit com a secretari general del sindicat intercomarcal.