ICV_EUiA mostra el seu suport a la ILP contra la reforma laboral

Aquest matí han estat al local de CCOO de Granollers per signar

Aquest matí ha tingut lloc a la seu de CCOO del Vallès Oriental la signatura de la ILP promoguda pels sindicats. En l’acte de signatura hi han participat Emilia Macias, secretària d’Organització i Recursos de la Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental – Maresme, Josep Casasnovas, president local d’ICV i candidat a l’alcaldia de Granollers, i Jordi Garriga, president comarcal d’ICV.

Emilia Macias ha destacat que la ILP és una proposta en contra de la reforma laboral de 2010. “El Govern deia que era una reforma necessària per reduir l’atur, per l’ocupació, per activar el treball en el sector dels joves i reduir la temporalitat; això no és així, l’atur amb aquesta reforma ha augmentat. Queda clar que aquesta reforma és injusta”.

Amb un acte simbòlic de signatura a la ILP, ICV-EUiA han mostrat el seu compromís amb la campanya des de la comarca del Vallès Oriental, i especialment des de la ciutat de Granollers.

Segons ha dit Josep Casasnovas, “ha quedat clar que aquesta reforma no ha generat ocupació, a Granollers tenim un 17% de la població activa aturada, 5.700 aturats a la nostra població i molts d’ells sense cap mena de prestació”.

Per la seva banda, Jordi Garriga ha destacat que Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa, dins la campanya de recollida de signatures, participarà activament. Garriga ha manifestat “en tots aquells actes que organitzi la coalició a escala comarcal hi haurà fulls de recollida de signatures per tal d’assolir la major participació possibles des de la nostre comarca”.

Imatges