CCOO de Catalunya

la Fundació Pau i Solidaritat presenta l'exposició virtual "Violència antisindical"

visita-la online! »

En defensa de les treballadores i els treballadors davant la crisi sanitària, laboral, social i econòmica

Coronavirus COVID-19 »

"Hauran de comptar a amb nosaltres"

mira el vídeo! »

8a campanya XAS "Cap infant sense joguina"

Col·labora! »

Ni un pas enrere! Ens volem vives i lliures.

Participa als actes del 25N »

Continua la campanya "Aquí recollim aliments"

Col·labora! »

CCOO d'Indústria considera il·legal l'ERO que ha presentat Girbau

Aquest dilluns ha tingut lloc la segona reunió del període de consultes de l'ERO presentat per Girbau, en la qual CCOO ha pogut constatar la il·licitud de les causes al·legades per l'empresa per justificar l'extinció de 76 llocs de treball. CCOO ha tornat a instar l'empresa a buscar alternatives a l'extinció traumàtica dels llocs de treball, que permetin superar aquesta situació conjuntural de baixada de les comandes, davant la insistència de la direcció que no hi ha altra solució que extingir aquests 76 llocs de treball.

Portal del 12è Congrés

Accedeix al portal des de l'ordinador, mòbil o tauleta per participar al procés congressual.

més informació »

CCOO rebutja l'ERO presentat per Girbau per acomiadar setanta-sis persones

La Secció Sindical de CCOO de Girbau i la federació d'Indústria de CCOO s'oposen frontalment a aquesta mesura, ja que consideren que hi ha instruments suficients per pal·liar aquesta situació conjuntural de baixada de les comandes, tal com s'ha fet en els darrers mesos amb l'aplicació de dos ERTO de forma negociada. Davant d'aquest escenari, la plantilla iniciarà mobilitzacions contra l'ERO i en defensa dels llocs de treball i per deixar clar que es tracta d'una mesura injustificada per part d'una empresa que ha tingut quantiosos beneficis durant els últims anys i que té una afectació directa sobre el teixit social de la comarca.

més informació »

Entreguem les joguines recollides a la 8a Campanya de recollida 2020 organitzada per la XAS

Entreguem les joguines recollides a la 8a Campanya de recollida organitzada per la XAS a escoles i entitats del nostre territori

CCOO VORMAROS tanca l'any 2020 amb gairebé 15.500 persones afiliades

CCOO VORMAROS incrementa la seva afiliació respecte de l'any 2019 en 129 persones fins arribar a les 15.473 afiliacions

més informació »

CCOO s'oposa a la supressió de les unitats de trànsit dels Mossos d'Esquadra a Mataró

El Sector de Mossos d'Esquadra de CCOO de Catalunya alerta de la insuficiència dramàtica de la plantilla del Servei de Trànsit.

Més notícies »