CCOO de Catalunya

Assemblea de delegades i delegats: "Canvis legislatius, eines contra la precarietat: plans d'igualtat i registre de jornada"

El 19 de setembre, a les 10 h, a les Franqueses »

CCOO, protecció dins i fora de la feina

Afilia't! »

7a Campanya de recollida de material escolar

de l'1 de juny fins el 15 de setembre »

Nou carnet digital de CCOO de Catalunya

Descarrega-te'l al mòbil! »

Guerres, persones refugiades i solidaritat

Entra per veure el vídeo! »

CCOO lamenta la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona, trasllada el seu condol als familiars i companys i exigeix aclarir els motius i possibles responsabilitats

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament els 2 accidents, molt greu i mortal, que han transcendit aquesta setmana, l'accident que va deixar un treballador ferit greu a Gurb, així com la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona. CCOO vol traslladar el seu condol als familiars i companys.

més informació »

Les treballadores i treballadors de General Cable es mobilitzen contra el tancament de la planta de Manlleu

Aquest dissabte, 5 d'octubre, s'ha convocat una manifestació a Manlleu contra l'ERO i en defensa dels lloc de treball, que estarà encapçalada pels secretaris generals de CCOO d'Indústria de Catalunya i de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona.

més informació »

Valoració de l'informe de la Inspecció de Treball sobre el sector carni

Roda de premsa feta el dilluns 30 de setembre del 2019.

Més notícies »