Benvinguda

Flecha Ccoo
Benvinguts i benvingudes a la web de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona

Sigues benvinguda i benvingut a les Comissions Obreres del Vallès Oriental – Maresme – Osona. Som més de 15.000 persones afiliades a les CCOO que et saludem i volem presentar-te que el que som i signifiquem.

Fer sindicalisme avui en dia es un petit acte heroic, davant la campanya de descrèdit, la persecució empresarial i política, i lògicament, algun error comés per la nostra organització i per les altres. Fer-ho al Vallès Oriental – Maresme – Osona i amb CCOO, també és un acte de lògica ja que som el primer sindicat, de protecció pròpia i mútua  i de responsabilitat envers els altres treballadors i treballadores.

El nostre territori es ampli i divers, des de la plana de Vic al port de Mataró passant pel Montseny hi ha moltíssima i diversa activitat econòmica, i com no, diverses formes d’entendre el món.

A CCOO ens organitzem per donar resposta i per defensar els nostres interessos com a classe treballadora davant els poders econòmics, empresarials i polítics. De diferents formes i a diferents sectors, però amb una idea clara, millorar i fer millor la nostra societat.

A CCOO Vallès Oriental – Maresme – Osona (VORMAROS), també tenim una forma de fer, compromesa, solidària i responsable amb els nostres afiliats i afiliades. Forma de fer que ha donat grans fruïts i grans sindicalistes a la nostra societat, gent com Simon Rosado, ha estat bandera de la forma de fer sindicalisme a casa nostra. També som responsables amb les organitzacions a les que ens federem i pertanyem i som presents a les direccions federatives, a la direcció de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i a la direcció de la Confederació Estatal.

Però també necessitem més mans, mans d’homes i dones que lluitin per una societat mes justa i igualitària, gent que cregui que un altre món es possible començant per la seva empresa i pel seu poble o ciutat, a CCOO tenen un lloc, el seu lloc, el teu lloc.

CCOO Vallès Oriental – Maresme – Osona, et dona la benvinguda al compromís i a la lluita.

Juan Jiménez
Secretari General