Òrgans de direcció

Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona

Organigrama

La Unió Intercomarcal de CCOO de VORMAROS, que engloba les comarques del Vallès Oriental, Maresme i Osona, som més de 15.400 afiliades i afiliats i prop de 2.600  delegades i delegats (dades de desembre de 2020) , i som la primera força sindical a les tres comarques, fet que ens fa ser unes CCOO més fortes i més útils.

En el 3r Congrés es va escollir la nova executiva d’aquesta Unió Intercomarcal del Vallès Oriental, Maresme i Osona ( VORMAROS ) que tot seguit detallem:

Veure l’organigrama de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona (aprovat i publicat l’11 de maig de 2021)

Comissió executiva

La Comissió Executiva és l’òrgan de direcció i de gestió, escollida al 3r Congrés de CCOO VORMAROS, celebrat el dia 28 d’abril de 2021.

Juan Jimenez

Juan Jiménez

Secretari General

Biografia personal

Nascut a Granollers el 1975, en Juan viu a la Garriga. És fill d’emigrants procedents de Còrdova i d’Almeria és Administratiu de Formació.
Arrenca la seva vida laboral treballant de pintor als estius i després com a repartidor de pizzes. No és fins l’any 1996 que comença a treballar a l’empresa Valeo de Martorelles on de seguida es vincula al sindicat, primer com a delegat sindical i desprès com a secretari del comitè d’empresa, on viurà el procés de tancament de forma molt intensa al equip negociador.
La seva singladura a les CCOO s’inicien de molt jove, la primera vegada que obre la porta del sindicat és per ser assessorat, com tants d’altres, i el seu primer càrrec serà al 2004 com a responsable de la branca juvenil al Vallès Oriental d’Acció Jove – Joves de CCOO.
És a partir de l’any 2013 que torna a destinar part del el seu temps com sindicalista a la seu de Granollers fent assessoria en matèria de jubilacions i col·laborant amb la Federació d’Indústria on és escollit Secretari General l’any 2017.
Persona molt familiar al seu temps lliure li agrada fer de boletaire i gaudeix del món marítim  fent apnees dinàmiques.

Estibaliz Pous

Estíbaliz Pous

Secretària d’Acció Social i Concertació
Serveis, Osona

Biografia personal

És llicenciada en Economia per la UB l’any 1996 i realitza un màster en fiscalitat per la UB l’any 1999. És treballadora de banca des del 1997. L’any 2007 s’inicia com a delegada sindical amb un dia al mes, l’any 2010 uns 6 dies al mes i des del març del 2016 alliberada. Actualment és la secretària d’Organització de la secció sindical CCOO de BBVA a Catalunya, membre del Comitè Territorial de la secció sindical estatal i vocal de la Comissió de Control del pla de pensions d’empleats del BBVA. Viu a Vic.

Kilian Perez

Kílian Pérez

Secretari d’Organització i Recursos
Serveis a la Ciutadania, Maresme

Biografia personal

Nascut a Barcelona l’any 1983 i Pinetenc d’adopció, és Tècnic Superior en Comerç i Màrqueting i actualment està cursant el Grau Ciència Polítiques (UNED). Actiu socialment des de molt jove, participant al Consell Escolar del seu centre escolar entre d’altres, representant als estudiants.  S’afilia a CCOO l’any 2008 sent ja President del Comitè d’Empresa i la Junta de Personal de l’Ajuntament de Pineda de Mar en el que és funcionari des del 2004. Des de 2013, participa en els distints òrgans de direcció en primer lloc a la seva federació la FSC i des d’aquest mandat a la Unió Intercomarcal.

Fidel Coron

Fidel Corón

Secretari d’Acció Sindical i Afiliació

Biografia personal

Nascut a Ceclavin, província de caceres a 1967. Treballador en primera instància al sector del vidre i afiliat a CCOO al 1990. S’incorpora a l’empresa Linde Wiemann, de la Garriga, on desenvolupa la seva feina durant 21 anys, sent delegat del Comitè d’Empresa, i com a Secretari General de la Secció Sindical de l’any 1998 fins al 2010. L’any 2000 passa a formar part de l’Executiva del Sindicat Intercomarcal de la Federació Minerometal·lúrgica (actual Indústria), ocupant la responsabilitat de Salut Laboral i obtenint el grau de prevenció de riscos laborals. Al setembre de 2010 passa a estar alliberat dins el sindicat i s’ocupa dels processos d’eleccions sindicals de setembre de 2010 a desembre de 2011 i, posteriorment, amb les diferents fusions, primer comarcals i després de la Federació, passa a ocupar llocs relacionats amb l’Acció Sindical i l’Organització.

Rase Soldevilla

Secretària d’EESS, Dona i LGTBI
Serveis, Maresme

Biografia personal

Nascuda a Barcelona i veïna de Premià de Mar, mare de L’Ethan i la Gala, que han crescut amb ideals sindicalistes. És Tècnica en Integració Social. Afiliada des de l’any 2000 itreballadora del sector comerç. Va començar com a suplent i amb el temps va ser la presidenta del Comitè del seu centre de treball. Fa 3 anys va ser escollida presidenta del Comitè Intercentres a nivell Catalunya de la seva empresa, Caprabo, i membre de la comissió negociadora del conveni. Durant dotze anys ha estat la Responsable d’ EESS de Sindicat Intercomarcal  Serveis Vormaros, ara és responsabilitzarà d’EESS de la Unió Intercomarcal Vallès Oriental-Maresme-Osona a més de la Dona i LGTBI

Angel Ramos

Ángel Ramos

Secretari d’Acollida Sindical

Biografia personal

Nascut a Badalona. A partir dels 15 anys participa en les mobilitzacions socials i polítiques contra el franquisme i per l’establiment de la democràcia, arribant a Secretari General de les Joventuts Comunistes de Catalunya (JCC) a la seva localitat natal l’any 1983. L’any 1981 comença la seva vida laboral a Bendibérica, afiliat a CCOO des de l’any 1985, aquest any és elegit membre del Comitè de CCOO i President del Comitè d’Empresa. La seva col·laboració amb l’estructura del sindicat ha estat múltiple i variada durant els últims 27 anys. Des Tècnic d’Organització del Treball per a la Unió, fins responsabilitats diverses en el Sindicat del Metall, Ha estat Secretari General de la Federació d’ Indústria al territori i posteriorment  responsable d’Acció Sindical, càrrec que va mantenir a la seva incorporació a la Unió en el darrer mandat.

Jaume Coronas

Secretari de Salut Laboral i Coordinador d’Osona
Indústria, Osona

Biografia personal

Nascut a Manlleu. És afiliat a CCOO des de Juliol de l’any 1993. Treballa a l’empresa Girbau, S.A. on és membre del comitè d’empresa des de l’any 1998. Durant els anys 2007 i 2008 va ocupar el càrrec de Secretari d’Organització de la Federació del Metall a Osona. És soci del Grup de Defensa del Ter (GDT) des de l’any 1992 i soci de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) des del 2014.

Manoli Delgado

Secretària de Noves Realitats Laborals
Construcció i Serveis, Vallès Oriental

Biografia personal

Nascuda a  Badajoz. És afiliada a CCOO des de l’any 2012. Treballa actualment com a netejadora a l’empresa Ramcon, on és delegada del comitè d’empresa. També forma part del Comitè de Dones i del Consell de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental, Maresme i Osona.

Quim Fornes

Quim Fornés

Responsable de Cultura i Medi Ambient
Pensionistes i Jubilats, Vallès Oriental

Biografia personal

Nascut al barri de Gràcia de Barcelona i emigrat a la Garriga l’any 1990. És Llicenciat en Geografia i Història a l’Universitat de Barcelona i Catedràtic de secundària, en Ciències Socials. S’afilia a CCOO l’any 1975, primer a Banca i Estalvi i a partir de 1984 a Ensenyament. L’any 2011 va ser Secretari d’Educació de CCOO Vallès Oriental Maresme i posteriorment també de l’Osona amb la fusió territorial. És des de 1994 coordinador d’ICV a la Garriga, on del 2009 al 2011 va ser també regidor portaveu. Entre els anys 2003 i 2007 va ser Conseller Comarcal al Vallès Oriental. És Conseller Nacional d’ICV des de 2002. Al darrer mandat de la Unió forma part de l’Executiva com a secretari de Cultura i Cooperació de CCOO de VORMAROS i coordinador Fundació Pau i Solidaritat CCOO VORMAROS. És soci de la Fundació per la Pau i de Greenpeace.

Jose Cachinero

José Cachinero

Responsable de l’Actiu Sindical

Biografia personal

Nascut a Azuel (Còrdova) l’any 1957. Amb 9 anys va arribar a Catalunya amb la seva famíia i es van instal·lar a la Roca del Vallès on ha viscut fins fa 12 anys. Actualment viu a Vilanova del Vallès. Està casat i té dues filles i una neta. S’afilia a CCOO l’any 1977, treballant a una empresa d’alimentació de la comarca. Des del primer moment s’implica amb la militància activa i ocupa diferents càrrecs de responsabilitat a nivell local i comarcal. L’any 1996 és escollit Secretari General del Vallès Oriental, càrrec que revalida l’any 2000. Al 2004 se celebra el Congrés de fusió del Vallès Oriental i el Maresme on torna a ser escollit Secretari General. L’any 2010 passa a ser Secretari de Medicació, Responsabilitat Social i Inspecció de la CONC. L’any 2012 s’ocupa de la Secretaria d’Acció Sindical i Política Sectorial. Ha representat a CCOO al Consell de Relacions Laborals de Catalunya, el Patronat del Tribunal Laboral de Catlaunya i el Consell d’Indústria, entre altres. A nivell Estatal, ha format part del Consejo Confederal de CCOO Estatal i, entre altres, ha representat a la Confederación al Consejo Estatal de Responsabilidad Social. En aquest darrer mandat s’ha ocupat de la coordinació de la Secretaria General de la CONC.

Xavier Gener

Responsable d’LGTBI
Sanitat, Maresme

Biografia personal

Neix a Canet de Mar, Argentoní d’adopció. És Tècnic en Cures Auxiliars d’infermeria a l’Hospital de Mataró. Delegat sindical i membre del Comitè de Treballadores/ors del mateix centre. Forma part de l’Àmbit LGTBI+ de CCOO. S’incorpora a la Unió en aquest mandat amb l’objectiu ferm i clar de treballar en la visibilització i sensibilització del col·lectiu LGTBI+ en el món laboral i lluitar contra la LGTBI+fòbia als llocs de treball.

Jose Morillas

José Morillas

Responsable de Gent Gran
Pensionistes i Jubilats, Vallès Oriental

Biografia personal

Nascut a Guadix, Granada. Per la seva actitud de rebel·lia contra el caciquisme al seu poble, la marginació d’oportunitats i en la recerca d’una nova vida, als 18 anys immigra a Catalunya. Als tres mesos de la seva arribada és elegit com Jurat d’Empresa (la reforma del sindicat vertical franquista) i com a president del mateix jurat per representar els treballadors, treballa a Roca Umbert, és detingut en ser elegit, acusant-lo la policia social de pertànyer a CCOO (il·legal aleshores)  i de ser comunista. Amb la legalització del nostre sindicat, passa a ocupar tota una sèrie de treballs i responsabilitats sindicals, des d’un concepte de participació i militància. En l’any 94 és acomiadat de l’empresa on treballa, passant a exercir funcions de responsabilitat sindical fins a la data. Actualment viu a Martorelles, és casat i té dues filles i una néta.

Consell Intercomarcal

Els membres del Consell Intercomarcal han estat aprovats en el marc del 3r Congrés de CCOO VORMAROS, celebrat el dia 28 d’abril de 2021.

• Montserrat Álvarez de la Rosa
  • Mamadou Balde
  • Josep Bisquest Illa
  • José Cachinero Triviño