Flecha Ccoo
CCOO, el teu sindicat a la Sanitat

Concentracio Geriatria
Icona Mascareta Quirurgica

Salut laboral

Vols resoldre dubtes sobre seguretat i salut a la teva feina?

Icona Feminisme

Dones

Hi trobareu assessorament i orientació en qüestions relacionades amb la discriminació per raó de gènere.

Icona Formació

Formació

Apunta’t al curs que necessites! Formació professional, per a adults, per a representants sindicals…

Icona Descomptes

Descomptes

Si ets de CCOO pots gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis.

ATRI

BOE

Twitter @CCOOSanitat

Cal sumar-hi que🗣️“Tras la falta de detección de algunos problemas de salud durante el primer año de la pandemia, ahora algunas dolencias pueden requerir unos procedimientos médicos más complejos” analiza Àngels Rodríguez, responsable de comunicación @CCOOsanitat