Tota la info sobre la vaga general del 29 de setembre

1. Sobre el dret de la vaga (+)
  2. Tothom a la vaga general contra la reforma laboral, les retallades socials i contra l’eliminació de la jubilació LOE. Nou Full Actualitat (+)
  3. Raons per fer vaga a l’ensenyament el 29-S (PDF)
  4. Comunicat unitari dels sindicats fent una crida a la vaga a l’ensenyament 29-S (+)
  5. Importants figures del món acadèmic, professionals i personal universitari donen suport a la vaga general (+)
  6. Importants figures del món acadèmic donen suport a la vaga general Imatges de l’acte(+).
  7. Montse Ros, Secretària General de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya anirà a la vaga general del 29 de setembre, i tu?? (+)
  8. 16-S: Concentració de delegats i delegades d’ensenyament públic: L’ENSENYAMENT, A LA VAGA GENERAL. FOTOS (+)
  9. A l’Ensenyament 29 de setembre també fem vaga general (+)
  10. Els drets cal defensar-los o es perden. Contra el desmantellament de MUFACE, en defensa de la jubilació LOE, tothom a la Vaga General el 29-S: JO HI VAIG !!!!
  11. La FI.CCOO.CAT treballa intensament per ultimar els preparatius de la vaga general(+)
  12. Video de CCOO a TV3 “A la vaga general el 29 de setembre”.
  13. Video Vaga General. CCOO Catalunya.Al canal Visió Sindical de CCOO de Catalunya. També al youtube.
  14. Presentació “Tria la porta per la que vols sortir de la crisi…”, que explica els motius de la vaga general (format vídeo i power point).
  15. ¿Cómo afecta la reforma laboral a la juventud? (format vídeo).
  16. Cuatro razones “para no ir a la huelga”…(+)
  17. Manifest universitats catalanes vaga general (+)
  18. Professors i Catedràtics d’Universitat recolzen la vaga del 29 de setembre(+)
  19. Manifest promogut per treballadors i treballadores de la CULTURA a favor de la vaga general
  20. La reforma laboral afecta a matèries essencials de la negociació col·lectiva (+)
  21. Jutges per la democràcia recolza la convocatòria de vaga general
  22. Més de 60 entitats socials es reuneixen per donar suport a la vaga del 29 de setembre i mostrar alternatives a les retallades(+)
  23. Revista Gaceta Sindical: raons per anar a la vaga general (+)
  24. Enllaç a la Fundació Primero de Mayo amb espai amb molta documentació (+)
  25. Cliqueu aquí per accedir a tots els materials i documents sobre la vaga general (CONC) +
  26. Raons per anar a la vaga general del 29 de setembre: RAONS 1RAONS 2RAONS 3RAONS 4RAONS 5RAONS 6
  27. El claustre de la Universitat de Barcelona acorda donar suport a la vaga general del 29 de setembre (+)
  28. Motivos para la huelga general. Article de Vicenç Navarro. Público
  29. La CES (Confederació Europea de Sindicats) recolza la vaga general del 29 de setembre (+)
  30. Còmics per la vaga general (+)
  31. Falca radiofònica vaga general (+)
  32. La gran crisis de las pensiones (privadas). Diario Público (+)
  33. Fundación 1º de Mayo. Article: “En defensa del sindicalismo”. Cultura y Universidad con la HUELGA GENERAL (29 de septiembre, YO VOY!!)- ARTICLECARTELL
  34. Concentració a Vic: Amb motiu de la vaga general farem una concentració el dia 29, a les 12 del migdia, davant l’estació de Renfe de Vic.