Increments salarials 2022 als ensenyaments no reglats: consulta a l’afiliació i delegades/ts

Els sindicats CCOO, UGT i USOC, d’una part, i la patronal Catformació, d’altra, hem arribat a un preacord en relació a l’increment salarial per a l’any  2022 a la Mesa Sectorial del Primer Conveni Col·lectiu Autonòmic de l’Ensenyament i Formació No Reglada de Catalunya.

L’increment pactat per ambdues parts serà del 2,5% a aplicar a partir del mes de gener del 2022.

Després de mesos de dificultats econòmiques al sector motivats per la pandèmia de la COVID, que han suposat no pocs ERTOs, acomiadaments i d’altres adversitats, CCOO valorem positivament el resultat d’aquestes negociacions en la mesura que poden significar l’inici d’un canvi de tendència cap a la millora en les condicions laborals de les persones treballadores del sector.

Ara, les persones afiliades i delegades de Comissions Obreres estan cridades a participar a una consulta telemàtica per ratificar o no el preacord assolit. Aquesta consulta tindrà lloc des del 31 de gener fins al dia 2 de febrer, ambdues dates incloses. Si el resultat refrenda el preacord, les parts signarem el l’acord definitiu de les taules salarials de 2022 i procedirem a la seva publicació.