CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA CONJUNTA COO I UGT

Dilluns de la setmana passada ens vam trobar CCOO i UGT per valorar conjuntament les propostes que ens han fet les patronals DINCAT I ECOM l’ultim dia de negociació del conveni de tallers.

Feta la valoració volem intentar de fer una contraproposta que desencalli l’estat de la negociació   i evitar que se’ns responsabilitzi del trencament de les negociacions.. Estem treballant en quina podria ser  i és per això que vam valorar que és també necessari fer una assemblea conjunta, de tots dos sindicats, per tal de presentar-vos-les i que les valorem amb tots i totes vosaltres.

És important que vingueu tota la gent possible. Volem que la gent de CCOO tingueu una veu molt representativa en tot el que allà es pugui valorar i decidir, ja que allò que acordem plegats ho traslladarem a les patronals.

Veureu que la convocatòria es fa pel dia 27 com teniem programada Hem canviat que, al mati  la farem a CCOO i a la tarda a UGT.

Tornem a reiterar la importància de la vostra presència i compromís en allò que es pugui decidir.