Increment salarial del personal d’administració i serveis, batxillerat no concertat i 0-3 integrat

Companys/es,

El passat dia 3 d’octubre us confirmàvem que, finalment, s’havien fet públiques al DOGC les noves taules salarials corresponents a 2022 amb l’increment del 3’5% per al personal d’administració i serveis, batxillerat no concertat i 0-3 integrat.

També us compartíem que s’havien iniciat les negociacions entre sindicats i patronals per establir la pujada de cara al 2023 sense arribar a cap acord.

El 20 d’octubre ens hi vam tornar a trobar, però les patronals no van acceptar la proposta dels sindicats i vam acabar per retrobar-nos una tercera vegada, el 27 d’octubre,  per reprendre la negociació i acabar acordant el següent increment salarial per al 2023.

4%  Per al personal d’administració i serveis.

3%  Per al batxillerat no concertat i 0-3 integrat

El 4% compleix el mínim increment que havien decidit signar com a CCOO i el 3% és el mateix increment que s’aplicarà als docents en pagament delegat.

Ens hauria agradat  aconseguir una pujada superior per al 0-3 integrat, tenint en compte que es tracta del sector amb els sous més precaris. Lamentablement, com acostuma a ser habitual, UGT i USOC, no ens han fet costat a l’hora de mantenir aquesta reivindicació.

Durant els propers dies les patronals i el sindicats elaborarem i revisarem les taules salarials, com a pas previ, al seu registre a treball.

Continuem lluitant.