CCOO contra l’Homofòbia i la Transfòbia. Campanya CCOO per l’Ocupació Lliure de LGTBifòbia

Amb aquesta fotografia de l’Executiva Confederal de CCOO amb el cartell comença la campanya CCOO per l’Ocupació Lliure de LGTBifòbia, que prolongarem fins al dia 17 de Maig de 2015, Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia. Comptem amb un hastag i un àlbum de fotos que anirem completant segons ens feu arribar les fotografies, que podran ser bé de persones individuals o bé de grup, com preferiu.

Hastag Twitter: #‎CCOOcontralaLGTBifobia.

D’esquerra a dreta: Maria Cardeñosa (secretària confederal de Finances, Administració i Serveis); Francisco Javier López (secretari confederal de Formació per a l’Ocupació i Formació Sindical); Pedro José Linares (secretari confederal de Salut Laboral i Medi Ambient); Carlos Bravo (secretari confederal de Protecció Social i Polítiques Públiques) ; Empar Pablo (secretària confederal de Moviments i Xarxes Socials); José Campos (secretari confederal de Participació Institucional); Ignacio Fernández Toxo (secretari general de CCOO); Ana María Herranz Sáinz-Ezquerra (secretària confederal de Dona i Igualtat); Ramon Górriz (secretari confederal d’Acció Sindical); Tania Pérez (secretària confederal de Joventut) i Montserrat Mir (secretària confederal d’Internacional i Cooperació). Absent en la fotografia, que no en la campanya : Fernando Lezcano (secretari confederal d’Organització i Comunicació ). Fotografia de Julián Rebollo.

—————————————

Als voltants del Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia, que se celebra el 17 de maig, CCOO de Catalunya ha organitzat, el dijous 14 de maig, al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) la lectura del manifest de CCOO contra l’Homofòbia i la Transfòbia. També s’ha penjat a la façana de l’edifici la bandera de l’arc de Sant Martí i s’ha fet un photocall col·lectiu amb la campanya “Lluitem per eradicar la LGTBIfòbia al treball”.

Feu clic per veure:
-el manifest de CCOO del Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia
-les fotografies de l’acte de lectura del manifest de CCOO del Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia, fet el dijous 14 de maig de 2015.